"At sove i ske" ?
Fra : Paro

Dato : 23-08-03 11:15

www.boyfriend.dk ser jeg ofte udtrykket "at sove i ske". Jeg er noget i tvivl
om hvad det er. Først forestillede jeg mig, at det var noget med at man sov
"omslynget hinanden" med "overkrop mod overkrop" og "ben mod ben", men er kommet
til at tænke på, om det i virkeligheden er "ben mod hoved", man sover?

/paro

Fra : John Sahl

Dato : 23-08-03 11:26

Paro <paro.geo@yahoo.com> wrote:
> [...]
> og "ben mod ben", men er kommet til at tænke på, om det i
> virkeligheden er "ben mod hoved", man sover?

Det er to personer der sover overkrop mod overkrop, ben
mod ben, ryg mod mave og dermed kroppene/ansigterne i
samme retning

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-08-03 23:00

> Det er to personer der sover overkrop mod overkrop, ben
> mod ben, ryg mod mave og dermed kroppene/ansigterne i
> samme retning

Det gjorde jeg altid med den kæreste jeg i længst tid har haft.

Men jeg startede altid med at hun lå "forest" og jeg op imod hendes ryg med
min ene arm, som hun lå ovenpå så jeg kunne røre hendes patter *S*. Jeg kan
nemlig godt lide den tætte kropskontakt man har.
Men der gik altid kun ca. 20 minutter og så begyndte jeg altid at blive
følelsesløs i min arm og måtte fjerne den pga. at blodcirkulationen
stoppede. Og så kunne jeg pludseligt ikke røre så meget ved hende mere, men
det er nu dejligt nok så længe det vare

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-03 00:23

Martin Jorgensen <megafedt@hotmail.com> wrote:
> Det gjorde jeg altid med den kæreste jeg i længst tid har haft.

Tror den går igen i ret mange parforhold.

> [...]
> blodcirkulationen stoppede. Og så kunne jeg pludseligt ikke røre så
> meget ved hende mere, men det er nu dejligt nok så længe det vare

Vi skiftes lidt til at ligge forrest, det er en dejlig, hyggelig
og intim måde at falde i søvn på

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-08-03 00:24

John Sahl wrote:

> Vi skiftes lidt til at ligge forrest, det er en dejlig, hyggelig
> og intim måde at falde i søvn på

du glemte en detalje ;)
i stedet for at den forreste ligger på armen, kan man lågge armen op under
ens eget hovede, og derved stadig have den ene hånd fri til at nusse, mens
man med den anden hånd kan flette fingre ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 24-08-03 21:51

-SNIP-

> Vi skiftes lidt til at ligge forrest, det er en dejlig, hyggelig
> og intim måde at falde i søvn på

Min eks var et røvhul. Hun ville altid ligge forrest og det er det bedste,
IMO

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-08-03 21:56

Martin Jorgensen wrote:

> Min eks var et røvhul. Hun ville altid ligge forrest og det er det
> bedste, IMO

ikke enig ;) begge dele er skønne, på hver sine tidspunkter ;) kommer også
lidt an på om man har lyst til at forføre eller blive forført ;)

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 13:59

In article <3f492526$0$24687$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...

> "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> -SNIP-

> Min eks var et røvhul. Hun ville altid ligge forrest og det er det bedste,
> IMO

Hvorfor er det bedst? Så falder armen ikke i søvn? :)

Iøvrigt var hun vel også mindre end dig, det er vel meget passende at den
lille ligger inderst? :)

Fra : Anita

Dato : 25-08-03 14:40

"PerX ..." skrev

> Iøvrigt var hun vel også mindre end dig, det er vel meget passende at den
> lille ligger inderst? :)

Det synes jeg nu ikke er mere "passende". Jeg kan lide at ligge på begge
måder - lige indtil det bliver for varmt

Venligst Anita

Fra : DaneX

Dato : 25-08-03 18:55

> Det synes jeg nu ikke er mere "passende". Jeg kan lide at ligge på begge
> måder - lige indtil det bliver for varmt
>
> Venligst Anita

Jeg vil helst ligge bagerst.
Jeg tænder helt vildt, hvis hun ligeså stille ligger og vrikker med røven.
Jeg havde en kæreste, som kunne gøre det så stille, at jeg slet ikke
registrerede det - men det gjorde fyren dernede og så overfaldt hun mig
gerne, når hun kunne mærke, at han var kampklar.

De er sgu snu de kvinder... :D

/DaneX

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-08-03 21:33

On Mon, 25 Aug 2003 19:54:45 +0200, "DaneX" <not@chance.com> wrote:

> [...]
>registrerede det - men det gjorde fyren dernede og så overfaldt hun mig
>gerne, når hun kunne mærke, at han var kampklar.

Min eks elskede at gøre det samme ved mig. Og på grund af at hun var
mindre end mig nød hun rigtigt at hun kunne putte sig ind til mig og få
varmen da hun var meget kold/kølig.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 25-08-03 21:38

DaneX wrote:

> Jeg vil helst ligge bagerst.
> Jeg tænder helt vildt, hvis hun ligeså stille ligger og vrikker med
> røven. Jeg havde en kæreste, som kunne gøre det så stille, at jeg

Okay, ja... Det kan jeg godt genkende *SSS*
Men, hvis man bare vil sove og ikke er liderlig, vil jeg helst ligge forrest
*S*

> slet ikke registrerede det - men det gjorde fyren dernede og så
> overfaldt hun mig gerne, når hun kunne mærke, at han var kampklar.

Eller også ligger man og kører fyren dernede frem og tilbage forbi hendes
røv så hun ikke kan sove, når man vågner om morgenen og er morgenliderlig

> De er sgu snu de kvinder... :D

Ja, indimellem *S*

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : DaneX

Dato : 25-08-03 21:55

> Eller også ligger man og kører fyren dernede frem og tilbage forbi hendes
> røv så hun ikke kan sove, når man vågner om morgenen og er morgenliderlig

Se det er jo så en anden side af sagen - og det er nemmere at komme til at
pirre hendes bryster ( og andet :) ) end hvis hun ligger bagerst :)

/DaneX

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 25-08-03 21:34

PerX ... wrote:
> In article <3f492526$0$24687$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> megafedt@hotmail.com says...

> Hvorfor er det bedst? Så falder armen ikke i søvn? :)

Det er varmest og mest trygt, syntes jeg
(altså man skal jo ligge helt op ad hinanden, indtil man falder i søvn)...
Jeg tror ikke helt at jeg kan forklare det... Det er også lang tid siden jeg
nu sidst har prøvet det

> Iøvrigt var hun vel også mindre end dig, det er vel meget passende at
> den lille ligger inderst? :)

Jooh, men jeg syntes stadig at det er bedst at ligge "forrest"

mvh.
Martin Jørgensen.