Software odatering af T65
Fra : Lars Madsen

Dato : 23-08-03 09:48

Hvor får man gjort det i hovedstads området, og hvad er prisen?

\Lars

Fra : BorreBoy

Dato : 23-08-03 09:54

"Lars Madsen" <larstmadsenXXXX@XXXXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor får man gjort det i hovedstads området, og hvad er prisen?

Som jeg sagde sidst du spurgte:
Det er gratis, hvis der er garanti på den. Tag ud til Teleservice og få det
gjort. Ved ikke hvor de holder til i hovedstadsområdet; men med Internettet
skulle det jo ikke være svært at finde!

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-08-03 17:53

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in

> Det er gratis, hvis der er garanti på den. Tag ud til Teleservice og
> få det gjort.

Det er altså ikke gratis med mindre der er en fejl på den. Men man kan med
Ericsson altid slippe afsted med "den er langsom i menuerne" :)
Min T65 er virkelig langsom i menuerne, når den er fyldt med SMS, hvis ikke
der er nogen SMS i hukommelsen så kører den sådan set rimeligt. Så når man
får ny software i virker den hurtig (fordi alt er slettet) - lige indtil
man får den fyldt med SMS igen, og så er den lige så langsom som sidste
gang man fik SW opgraderet.

Latterlig telefon, sidste gang jeg skal have en sådan.

Flemming

Fra : Fischer

Dato : 23-08-03 20:37

> [...]
> fik SW opgraderet.
>
> Latterlig telefon, sidste gang jeg skal have en sådan.

Og så kommer det jo helt an på hvad man bruger sin mobiltelefon til.
Jeg taler i den (GISP!) og bruger den til E-mail. Når jeg får en SMS (oftest
E-mail alert) så sletter jeg den, så jeg synes da T65 er en OK telefon.
Min fantasi rækker desværre ikke til at se hvorfor i alverden man skulle
gemme sine SMS-beskeder.

*Fischer

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-08-03 10:08

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> Min fantasi rækker desværre ikke til at se hvorfor i alverden man skulle
> gemme sine SMS-beskeder.

Mit problem er at jeg ofte får beskeder fra arbejde om hvilke opgaver der
skal udføres da jeg ofte er på arbejdspladsen uden for normal "åbningstid".
Så jeg kan ikke så godt slette dem - ellers skulle jeg jo til at skrive ned
hvad jeg skulle lave... eller endnu værre huske det - gisp :)

Nej, spøg til side - som telefon synes jeg den er helt fin - bare lidt
dårlig placering/beskyttelse af mikrofonen i blæsevejr - der kan nærmest
være vindstille og folk i den anden ende klager over at det blæser der hvor
jeg står :) (og nej, mit hovede er ikke så lille at jeg kan have telefonen
ved øret og blæse i mikrofonen på samme tid :)

Ellers virker den fin og antennen er god - men mit behov har ændret sig i
den periode jeg har haft den, og så har jeg set mig sur på menuernes
responstid - lidt ligesom med trinitronstregerne på CRT monitorer - er man
først blevet træt af dem, så er de altså svære at ignorere. Så har jeg det
heldigvis ikke med skærmene endnu :).

Flemming

Fra : Fischer

Dato : 27-08-03 11:00

> [...]
ned
> hvad jeg skulle lave... eller endnu værre huske det - gisp :)

Så må du da have en del at se til hvis du får så mange opgave at det kan
sløve din telefon.
Eller er det fordi du ikke får nok fra hånden, at opgaverne hober sig op?

> [...]
> dårlig placering/beskyttelse af mikrofonen i blæsevejr - der kan nærmest
> være vindstille og folk i den anden ende klager over at det blæser der

Jeg har ikke bemærket problemet, men T65'eren er nu heller ikke min primære
telefon. Det er en jeg mest bruger til E-mail de få gange jeg ikke har en PC
inden for rækkevidde.
Min foretrukne telefon er en Motorola T260 som matcher de behov jeg har:
Robust, god talekvalitet, modem og IR.

> (og nej, mit hovede er ikke så lille at jeg kan have telefonen
> ved øret og blæse i mikrofonen på samme tid :)

Det er jeg da glad for at høre!

*Fischer

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-08-03 16:00

> Så må du da have en del at se til hvis du får så mange opgave at det kan
> sløve din telefon.
> Eller er det fordi du ikke får nok fra hånden, at opgaverne hober sig op?

Nok mest det sidste, var studenterhjælp for et IT-firma og kom kun en-to
gange om ugen. Og som regel fik jeg det da osse med e-mail eller på
telefonsvareren - men de sidste par måneder fik jeg ret mange på sms :I

Flemming

Fra : BorreBoy

Dato : 24-08-03 07:12

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en meddelelse
> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in

> Det er altså ikke gratis med mindre der er en fejl på den.

Jeg har fået opdateret min T68'er 6 gange, uden spørgsmål, og min T610 1
gang uden spørgsmål. Har ikke betalt så meget som 25 øre.