SW opdatering af Siemens S 55 og garanti ?
Fra : Søren H. Wind

Dato : 23-08-03 09:45

Sidder med den ret buggede version 12 på min s55'er og vil gerne have den
opdateret.
Hvis sonofon butikken skal gøre det "for at opretholde garanti'en" tager det
14 dage før jeg får telefonen igen... "uhørt og.. æv..."
men hvis jeg selv køber et USB kabel og opdaterer til den nyeste version så
er der ikke mere garanti på telefonen.

Men hvordan pokker kan de se at jeg selv har opdateret telefonen ?
og hvad er der af alternativer ?
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : *gavtyven*

Dato : 23-08-03 11:11

Køb et alm kabet og gør det selv !!!!
Det gør jeg

Mhs til garentien ændre det ikke ved noget - Da det jo er Siemens selv der
sender det nye software ud på nettet sådan at brugerne SELV kan opdater
deres tlf...... genialt
Programmet man henter gør ALT selv .
http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Specials/hq/s55_s57_upgrade/benefits_s55.html

http://www.club-siemens.com/ nedderst på siden !

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-08-03 17:54

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> wrote in

> men hvis jeg selv køber et USB kabel og opdaterer til den nyeste
> version så er der ikke mere garanti på telefonen.

Er du sikker på det? Jeg troede kun det var hvis du selv låste telefonen op
at garantien bortfalder.

Flemming

Fra : Søren H. Wind

Dato : 23-08-03 18:03

Flemming Joensson wrote:

> Er du sikker på det? Jeg troede kun det var hvis du selv låste
> telefonen op at garantien bortfalder.

Det sagde "fjolset" jeg ringede til i telebutikken, men jeg kan se at
Siemens garanti bibeholdes også når man selv opdaterer den.
Så det er åbenbart nye retningslinier fra Siemens, som ekspedienten ikke var
klar over... så jeg må hellere få fundet mig et kabel
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-08-03 09:40

On Sat, 23 Aug 2003 19:03:15 +0200, "Søren H. Wind"
<s.wind@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Så det er åbenbart nye retningslinier fra Siemens, som ekspedienten ikke var
>klar over... så jeg må hellere få fundet mig et kabel

Jeg tror ikke det er nye retningslinier. Desværre er det
ikke ualmindeligt at man får forkert information af
sælgerne...
Jeg bliver godt nok lidt forvirret når du nu skriver
telebutikken men startede med at skrive Sonofon...

/Knud

Fra : Søren H. Wind

Dato : 24-08-03 12:22

Knud Berggreen wrote:

> [...]
> sælgerne...
> Jeg bliver godt nok lidt forvirret når du nu skriver
> telebutikken men startede med at skrive Sonofon...

Sonofon sælger telefoner, derfor er det i mit system en telebutik
men kan godt se forvirringen er komplet.. men det var hos Sonofon jeg havde
forespurgt om opdateringen
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510