Hittekat søger kærligt hjem
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-08-03 09:11

Coco er en kærlig kælen lille pige, ca. 2 år gammel,
hun er neutraliseret, øremærket og vaccineret. Hun har
levet et årstid som hjemløs, og fik husly her med sine
4 killinger, da jeg allerede har 6 katte er det umuligt
for mig at beholde hende selv. Coco koster 200 kr.

Coco har boet på et værelse med sine killinger, i 10
uger, nu er 3 af killingerne flyttet hjemmefra, og den
sidste er på vej Da det bestemt ikke er optimalt at
hun skal bo alene på værelset, håber jeg at få hende
omplaceret. I de 10 uger hun har boet her, har hun
ikke vist nogle tegn på at hun kunne være en "problemkat" hun er sød, kælen
og renlig. Der har
ikke været problemer ved at hun kun har været indekat, så hun vil sagtens
kunne fortsætte med det,
lige som hun også vil kunne være inde/udekat under
de rigtige betingelser.

Fotos kan ses her www.vildkat.dk under hunkatte.

--
Marianne Hellemose