Betaling af NE2
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-04-01 08:47

Hej,

Man begynder først at betale, når ADSL er installeret ikke? Men alligevel
kan man få Nettid80 i mellemtiden gratis?

/Rasmus Nielsen.

Fra : Ghashûl

Dato : 06-04-01 13:10

On Fri, 6 Apr 2001 09:46:59 +0200, "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk> wrote:

>Hej,
>
>Man begynder først at betale, når ADSL er installeret ikke? Men alligevel
>kan man få Nettid80 i mellemtiden gratis?

Jo, det ville da ikke være rimeligt at man skulle betale for noget man
ikke har fået...
Og Nettid80 er vel ikke gratis... men der er ingen forhindringer for
at du kan bruge det.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-04-01 13:34

> Og Nettid80 er vel ikke gratis... men der er ingen forhindringer for
> at du kan bruge det.

Det tilbyder i deres brev det som kompensationsprodukt (=gratis?) hvis
ventetiden overstiger 4 uger...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Johnny Berggren

Dato : 06-04-01 19:24

Nettid80 bliver ikke længere tilbudt til kunder der har ventet i over 4
uger. De der har fået et brev hvori de bliver tilbudt det kan selvfølgelig
stadig drage nytte af det.

--
Johnny Berggren

Rasmus Nielsen <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9akd6r$825$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Christen Fihl

Dato : 06-04-01 15:23

Jeg har netop fået NetTid80 gratis!

Ansøgt om NetExpress 1-Marts, installation 27-April

Gratis, jo det er.

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net

Fra : Ghashûl

Dato : 06-04-01 20:15

On Fri, 6 Apr 2001 16:22:39 +0200, "Christen Fihl"
<Christen@Fihl.netXX> wrote:

>Jeg har netop fået NetTid80 gratis!
>
>Ansøgt om NetExpress 1-Marts, installation 27-April
>
>Gratis, jo det er.

Ok, det tilbud har jeg ikke hørt om.
Jeg har også kun ventet siden november men de har jo ret konsekvent
slettet min ordre hver gang jeg har sagt tak og lagt røret på...

Fra : Jens.

Dato : 07-04-01 10:32

Har også fået Nettid80 gratis d. 27/3 2001 efter at have ventet 4 uger på
NE2. Fik overført 80 timer d. 27/3 og fik 80 timer igen d.1/4
/Jens.