Ørkenens Sønner
Fra : keldorff

Dato : 23-08-03 08:16

Kære LogeBrødre

Er det ikke muligt at købe det første show på DVD? Show nr 2 og 3 findes´,
men jeg vil også have nr 1

OmarPaPa

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-03 09:35

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message
> Kære LogeBrødre
>
> Er det ikke muligt at købe det første show på DVD? Show nr 2 og 3 findes´,
> men jeg vil også have nr 1
>
> OmarPaPa

Fissefissefezfez!

Indtil videre er det første ØS-show vistnok kun tilgængeligt på vhs.
Dvd'en skulle komme på et eller andet tidspunkt, så vidt jeg har hørt - jeg
er ved at forhøre mig hos mine brødre i logen på www.fissefissefezfez.dk, da
jeg mener at have hørt rygter om en dvd-udgivelse af det første show.

Jeg vender snarligt tilbage med nyt derom.

Venlig hilsen

Stæh Digh Khamel (- til daglig kendt som Aragorn_DK her på Usenet...)

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : keldorff

Dato : 23-08-03 10:47

det lyder spændende, jeg venter i spænding.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-03 11:21

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message
> det lyder spændende, jeg venter i spænding.

Hej igen.

Ifølge mine sædvanlige mere eller mindre pålidelige kilder, skulle det
første ØS-show være kommet på dvd.
Men: Jeg har for en sikkerheds skyld mailet ØS' agentur, så nu må vi se hvad
de melder tilbage med.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : keldorff

Dato : 23-08-03 12:09

.....og du lade høre fra dig i denne tråd, ikk? Meget gerne med et link til
en købmand der sælger dvden - hvis det er rigtigt at den er ude nu.

René