MS Windows
briani 27239
Deaktiver scriptfejlfinding
Fra : Hans

Dato : 23-08-03 05:13

Er der nogen som er kommet nærmere en løsning eller årsag til, hvorfor
fluebenet til indstillingen "Deaktiver scriptfejlfinding" under Avancerede
indstillinger i IE 6 bliver ved med at forsvinde?

Problemet er til stede under Windows Me, 2000 og XP, og kun med IE 6.

Der er tilsyneladende ikke noget mønster eller specielle sider på nettet,
som kan udløse fejlen.

Emnet har været oppe og vende flere gange, men jeg synes ikke rigtig nogen
er kommet med et kvalificeret bud på dette irriterende fænomen.

/ Hans

Fra : Hans

Dato : 25-08-03 03:13

Hans wrote:
> [...]
> Avancerede indstillinger i IE 6 bliver ved med at forsvinde?
>
> Problemet er til stede under Windows Me, 2000 og XP, og kun med IE 6.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af hvad der sker. Det viser sig at fluebenet
er fjernet efter en opstart, eller logud og login, og derfor bliver der vist
fejlmeddelelser på den første side med fejl.

Sættes fluebenet bliver der ikke vist flere fejl, selv om der besøges sider
indeholdende fejl, men det varer kun til næste genstart af maskinen, så er
fluebenet væk igen.

Det er altså en standardindstilling der bliver ændret efter boot eller
login, og selv uden mine sædvanlige værktøjer, såsom NAV, Pop-up smasher,
eller hvad man nu måtte have liggende i tray efter startup, så sker fejlen.

Her er to links med fejl så i selv kan afprøve fænomenet:

http://www.vejle-rc.dk/

http://www.geocities.com/nikolic_lj_dragan/Tubes/NOSElectronTubes.htm

/ Hans