nokia-problem
Fra : kajo

Dato : 23-08-03 00:59

Vi er så "heldige" at have en nokia 3310 + en nokia 3330.
De har begge den kedelige vane, at når de ringer og vi besvarer opkaldet,
går der ca. 15 - 20 sekunder - så slukker telefonen.
Det gælder især 3310'eren det sker tit med.
Det er tilsyneladende ikke batteriet, det er galt med, for vi kan sagtens
spille og sendes sms'er uden problemer.

Er der ved hvad der kan være galt?

Jeg kan lige tilføje, at softwareversionen på 3310'eren er: V 05.57.
På 3330'eren: V 03.05.

Mvh Kajo

Fra : Henrik Larsen

Dato : 23-08-03 01:43

> Er der (en der?) ved hvad der kan være galt?

Jeg ville nu stadigvæk skyde på batteriet. Det kræver som bekendt en del
mere strøm at snakke i telefonen end at sende SMS/spille. Dette vil bevirke
at et slidt batteri vil miste en del spænding ved forøget strømstyrke, og
hvis spændingen bliver for lav vil telefonen ikke fungere.

Prøv med at batteri som virker fint i en anden telefon, evt. låne af en ven?

Mvh.
Henrik

Fra : P

Dato : 23-08-03 10:08

hej

det er en meget normal fejl og det er 13mhz det er galt med

Fra : kajo

Dato : 23-08-03 14:30

"P" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> det er en meget normal fejl og det er 13mhz det er galt med

- hvad betyder lige det.
- kan det repareres, og hvordan.

Mvh Kajo