Undertryk på klitoris
Fra : SB

Dato : 20-08-03 16:55

Jeg ved ikke rigtig om det er det rigtige forum at spørge i, men jeg har en
kæreste som bruger en såkaldt vagina-pumpe på hendes klitoris. Den virker
sådan at der pumpes op så der opstår et undertryk som igen får kønsdelene
til at svulme op. Hun siger at det strammer og gør lidt ondt på den rigtige
måde
Jeg er dog lidt bekymret for om hendes klitoris kan tage skade, fx at de små
blodkar m.v. kan sprænges.
Er der nogen her på listen som enten har erfaringer eller råd om hvor meget
eller lidt der kan pumpes før der opstår skader? Kan evt. sprængte blodkar
reperere sig selv?
Både hun og jeg har forsøgt at få besvaret spørgsmålet hos flere netdoktorer
men desværre uden held. Spørgsmålet falder nok udenfor det almindelige. Det
er i det mindste det svar vi får ved kontakt!

MVH

--
SB

Fra : Machoman

Dato : 23-08-03 00:22

"SB" <kilobyte@pc.dk> wrote in

> Den virker sådan at der pumpes op så der opstår et undertryk som igen
> får kønsdelene til at svulme op. Hun siger at det strammer og gør lidt
> ondt på den rigtige måde

En glimrende tingest at bruge - fortsæt endeligt med det

> [...]
> Er der nogen her på listen som enten har erfaringer eller råd om hvor
> meget eller lidt der kan pumpes før der opstår skader? Kan evt.

Der er mange billeder og beretninger fra mænd på nettet, som har fået
deforme og meget grimme penisser af overpumpning, men en så lille penis som
en klitoris jo er, kan der næppe ske noget hvis man passer lidt på. Hvis
hun bruger en af de billige plastic pumper så er der alligevel ikke ret
meget undertryk i den, til at det kan skade.

Kan vi ikke se et billede af hendes kønsdele når de er pumpet up ?
Så er det nemmere at vurdere

> Både hun og jeg har forsøgt at få besvaret spørgsmålet hos flere
> netdoktorer men desværre uden held. Spørgsmålet falder nok udenfor det
> almindelige.

Det er ikke helt almindeligt endnu, men bliver det forhåbentligt, for det
ser godt ud med store læber og stor klitoris - og så føles det jo også godt
for pigen.

Machoman - love female pumping

Fra : SB

Dato : 23-08-03 10:40

Klip

> [...]
> meget undertryk i den, til at det kan skade.
>
> Kan vi ikke se et billede af hendes kønsdele når de er pumpet up ?

En klitoris er sikkert meget mere 'følsom' for evt skader,
blodkarsprængninger m.v. end penisser, så jeg er bange for at
sammenligningen ikke helt kan gøres.

Til dit spørgsmål om at ville se et billede af hendes kønsdele kan jeg kun
sige at du lyder fuldstændig syg i hovedet.

Klip
mvh
SB

Fra : Den lille havfrue

Dato : 23-08-03 15:12

"SB" <kilobyte@pc.dk> wrote in message

> Til dit spørgsmål om at ville se et billede af hendes kønsdele kan jeg kun
> sige at du lyder fuldstændig syg i hovedet.

Jeg vil også gerne se (hvis det er en flot pige - tak).

Du har forvildet dig ind i et forkert forum. Her viser folk nøgenbilleder på
deres hjemmeside hvis du kikker gruppen igennem. Så det er overhovedet ikke
sygt at bede om at se et billede hvis du vil have hjælp med din fede madamme
og hendes vaginapumpe. Men hun er nok så grim at det er bedst vi ikke ser
hende.

Du er godt nok en nar.
Forstår godt at ingen har gidet svare dig nogen steder.

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 15:25

"Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg vil også gerne se (hvis det er en flot pige - tak).

Men det skal du ikke, hvilket fremgår meget tydeligt af
SB's indlæg.

> Du har forvildet dig ind i et forkert forum. Her viser folk nøgenbilleder

> deres hjemmeside hvis du kikker gruppen igennem.

Hvad nogle gør skal ikke trækkes ned over hovedet på
andre som en slags "norm". SB har overhovedet ikke
forvildet sig ind i et forkert forum, hans spørgsmål er
meget relevant og indenfor gruppens fundats.

Der er mindst lige så mange, nok flere, her i gruppen,
som ikke har nøgenbilleder nogen steder på nettet.

> Så det er overhovedet ikke
> sygt at bede om at se et billede

Ikke sygt nej, bare respektløst.

> hvis du vil have hjælp med din [snip] og hendes vaginapumpe.
> Men hun er nok så grim at det er bedst vi ikke ser
> hende.

Helt ærligt, hvis du ikke har noget konstruktivt at byde
på, er der ingen grund til at du overhovedet ytrer dig i
nærværende forum.

> Du er godt nok en nar.

Lad være med at skrive så meget om dig selv.

> Forstår godt at ingen har gidet svare dig nogen steder.

Det handler nok mere om, at det ikke er sikkert at der
er så mange der har de helt store erfaringer med emnet.

mange hilsner
nusle

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-08-03 16:05

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> skrev i en meddelelse
<snip den lille's indlæg>
> Helt ærligt, hvis du ikke har noget konstruktivt at byde
> på, er der ingen grund til at du overhovedet ytrer dig i
> nærværende forum.

> Lad være med at skrive så meget om dig selv.

Tja... det lykkede såmænd nok snart for folk som Mikromand med "den lille"
at skræmme alle andre væk herfra. Det er i hvert fald meget tæt på at man
får lyst til at droppe dss, hvis altså ikke lige det nok er det de er ude
på.

Lars

Fra : SB

Dato : 23-08-03 16:56

Klip//

Hey Nusle & Lars

> [...]
> får lyst til at droppe dss, hvis altså ikke lige det nok er det de er ude

Ja, det er irriterende at der kommer respektløse svar på et ellers seriøst
spørgsmål. Jeg er ikke sikker på at jeg en anden gang vil kontakte denne
gruppe for kommentarer eller spørgsmål, og det er i grunden ærgeligt, for
det har ikke altid været sådan i denne gruppe. men tåber kan ingen jo
gardere sig helt imod.
Indrømmet, jeg blev pisst da jeg fik svar fra 'havfruen' så jeg kaldte ham
syg i hovedet i stedet for at bruge Nusles ord, respektløst. Det var mere
passende!

MvH
SB

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 17:51

"SB" <kilobyte@pc.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja, det er irriterende at der kommer respektløse svar på et ellers seriøst
> spørgsmål.

Kunne ikke være mere enig - det sænker niveauet af
indholdet af gruppen til det uacceptable.

> Jeg er ikke sikker på at jeg en anden gang vil kontakte denne
> gruppe for kommentarer eller spørgsmål, og det er i grunden ærgeligt, for
> det har ikke altid været sådan i denne gruppe.

Det ville være ærgeligt, vi er jo nogle som prøver at
fastholde gruppen, fordi den tidligere har været et
godt debatforum.

> men tåber kan ingen jo
> gardere sig helt imod.

Det er egentlig beskæmmende, at så få kan ødelægge
det for så mange, og så så effektivt. Hvad mon fører
til denne adfærd, og hvad får det til at fortsætte - er
det mon mangel på refleksion der gør at nogle ikke
bremser sig selv lidt.

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-08-03 22:29

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
-SNIP-
> [...]

Sådan er livet. Du må jo så afgøre med dig selv om du vil komme igen eller
ej.

> Det ville være ærgeligt, vi er jo nogle som prøver at
> fastholde gruppen, fordi den tidligere har været et
> godt debatforum.

Nu tror jeg at der er nogle personer her i gruppen som er meget mere
fintfølende end andre og nok kan man tage hensyn, men man kan ikke gardere
sig 100% mod fuldstændigt fanatiske fintfølende mennesker med sarte nerver.
Jeg mener ikke at dss er stedet for folk med sarte nerver som ikke kan tåle
at folk som f.eks. Machoman er meget åbne på sin egen måde... Disse folk, er
jeg enig i - de ville nok være bedst tjent med ikke at følge med i dss. For
alle parters vedkommende.....

> [...]
> til denne adfærd, og hvad får det til at fortsætte - er
> det mon mangel på refleksion der gør at nogle ikke

Nej, jeg tror bare at det er ærlighed og at folks seksuelle grænser og
grænserne for hvad man tør åbne munden overfor er forskellig fra person til
person.
Visse personer herinde går jo straks i 100% forsvarstilling når der kommer
en anden mand med store muskler og "fratager" dem deres mandighed i og med
at de bliver nødt til at indrømme at de ikke selv har de bedste og smukkeste
fitness-trænede kroppe. Måske endda tværtimod for visse personers
vedkommende.

I en gruppe som dss, mener jeg at det allervigtigste næsten må være at man
bevarer sit åbne sind overfor at andre måske engang imellem godt kan
overskride nogle personlige grænser for hvad man må udtale sig om - altså
rent seksuelt...
Indlægget fra "Den lille havfrue" ser jeg som værende et meget
mandsdomineret indlæg og det er måske også synd for pigerne og de
fintfølende mænd, men der er også nogen her i gruppen som klynker over
ingenting, syntes jeg...

At spørge om man må se et billede af folks kønsdele i en gruppe som dss,
mener jeg ikke er respektløst - noget andet er så tilgengæld /måden/ man
spørger på og den kan naturligvis godt være det for nogen.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 23:05

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nej, jeg tror bare at det er ærlighed og at folks seksuelle grænser og
> grænserne for hvad man tør åbne munden overfor er forskellig fra person
til
> person.

Jeg kan ikke se ærligheden i at svine mennesker til, som
man aldrig har mødt eller set, men ellers er vi ikke uenige.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 02:03

In article <3f47dc98$0$24694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...

> [...]
> Jeg mener ikke at dss er stedet for folk med sarte nerver som ikke kan tåle
> at folk som f.eks. Machoman er meget åbne på sin egen måde...

Problemet er at baseret på de fremkomne udsagn er personen ikke troværdig
som menneske, men alene som en letter mentalt forstyrret provkatør. At vi
andre så for længe siden burde have puttet personen i kill filteret er
noget andet.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 24-08-03 21:17

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som menneske, men alene som en letter mentalt forstyrret provkatør. At vi
> andre så for længe siden burde have puttet personen i kill filteret er

Det er måske rigtigt nok... Jeg læste lige et andet indlæg et andet sted fra
samme person og kom også til din (sidstnævnte) konklusion, men først efter
at jeg havde skrevet mit oprindelige indlæg... Man skal se (læse) flere
indlæg fra samme person, før man forstår hensigten og der var jeg måske lige
lovligt hurtig nok....

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Henning

Dato : 27-08-03 12:34

Martin Jorgensen wrote:

> [...]
> skal se (læse) flere indlæg fra samme person, før man forstår
> hensigten og der var jeg måske lige lovligt hurtig nok....

Eet indlæg er nok for de fleste at bedømme troll's på, men
somme tider har man jo lyst til at hoppe med på vognen af
bare kedsomhed eller fordi indlægget er tilpas morsomt

Gennemgående synes jeg ikke at skribenterne i DSS er særlig
nærtagende, men protestere kraftigt, når det handler om at
nedgøre og mobbe andre, hvilket jeg ser som en kvalitet.

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 02:00

In article <3f479b7c$0$97264$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> til denne adfærd, og hvad får det til at fortsætte - er
> det mon mangel på refleksion der gør at nogle ikke

Nyhederne fortæller jo at der er en "eksplosiv" (deres ord) stigning af
folk med Aspbergers Syndrom (jeg har set det opsumeret som "følelses
blindhed") så måske det forklarer noget?

Fra : Peder Skyt, Z=nospam

Dato : 24-08-03 09:41

On Sun, 24 Aug 2003 03:00:05 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]

>folk med Aspbergers Syndrom (jeg har set det opsumeret som "følelses
>blindhed") så måske det forklarer noget?

Må jeg være fri. Vi autister er ikke ligefrem kendte for at være
natuligt selvhævdende eller (bevidst) nedgørende overfor andre.

Indlæg som f.eks. Machomans kan næppe være skrevet af en autist. Hans
literære udgydelser om postuleret abnorm fysiologi & fysisk formåen
(uanset om det er faktuel sandhed eller ej) må skyldes enten hans eget
behov for socialseksuel anseelse, eller (hvis han leger troll) hans
forståelse for at at normale personer har sådanne behov. Manglen på
elementær gynækologisk viden svækker dog effekten af hans indlæg.

OFF TOPIC:
Jeg har Aspergers Syndrom (i mild grad, heldigvis).

At der er sket en "eksplosiv" stigning i antal personer med AS er
populistisk journalistik. Idet AS først blev gen-opdaget i 90'erne, er
det ikke underligt, at der naivt set synes at være en kraftig stigning
i antal: Førhen er folk med svær AS "bare" blevet fejldiagnosticeret,
desværre med deraf følgende fejlbehandling. Der er ikke *flere*, blot
en anden diagnostisk fordeling. Dog har det heldigvis medført fokus
på, at børn med AS (også i mild form) har et reelt behov for en lidt
anderledes undervisning.

http://www.pediatricneurology.com/autism.htm#Asperger%E2%80%99s%20Syndrome
Almindelig (pædiatrisk) diagnosticering fungerer dog ikke på voksne,
idet en person med AS efterhånden lærer sig selv en række "korrekte"
stimuli/respons-mønstre, uden nødvendigvis at være vidende om, at
normale personer har et tilsvarende *intuitivt* reaktionsmønster.

Vi med AS er faktafokuserede og har kun et ganske begrænset behov for
social anseelse. Vi synes at neurotypiske (=normale) personer ofte
opfører sig *meget* mærkelige og uforudsigelige

En indsigtsfuld e-bog, som alle faktisk kan have gavn af:
http://www.shifth.mistral.co.uk/autism/marc2.htm

Nogle tilfældigt valgte AS-symptomer:
- undgår øjenkontakt
- andres kropssprog opfattes forvirrende eller slet ikke
- eget kropssprog kan virke forvirrende på normale personer
- en smule kluntethed, kan have lidt "motorisk forvirring"
- dårlig intuitiv forståelse for sociale relationer & situationer
- er faktafokuseret, sommetider med encyklopædisk hukommelse
- har svært ved at opfatte (og kan bliver forarget over) at noget er
løgn, fordrejning, ironi, sarkasme o.s.v.
- svært ved smalltalk: En bemærkming som "Hej, hvordan går det?" kan
blive besvaret med en længere, detailleret, velovervejet monolog om
den aktuelle personlige fysiske og mentale status.
- har tendens til at tale (længe) monologisk & entusiastisk om
en aktuel personlig interesse/hobby.
- tendens til sensorisk overfølsomhed (lys, lyd, berøring, ...)
- tendens til selvstimulering (underlige kropsbevægelser)
- typisk arbejde: forskning, økonomi, psykologi, litteratur, IT m.m.

Nyhedsgruppe for allehånde former for autisme:

/Peder Skyt

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 21:56

In article <e8kgkv044p4fba0fqictkkh79d8r26pa8g@4ax.com>, pesky@pc.dkZ
says...

> Må jeg være fri. Vi autister er ikke ligefrem kendte for at være
> natuligt selvhævdende eller (bevidst) nedgørende overfor andre.

Aspbergers Syndrom definers som folk der ikke kan læse andres følelser og
ikke kan forstå hvorfor "normale" reagere som de gør i social sammehæng,
og det medfører at de fleste bliver sure på dem og vender dem ryggen
fordi folk tror at de er bevist ubehagelige, istedet for at gå ud fra det
simpelthen er fordi de ikke forstå de tusidendevis af uskrevne regler. Så
ifølge det jeg har læst, jo, folk vil opfatte dem som selvhævende og
nedgørende overfor andre.

http://www.aspergerdk.org skriver bla:
"Aspergere taler meget om deres egne ting uanset andres tydelige
manglende intersesse. De har måske ikke altid øjenkontakt med dig, når du
siger noget til dem og de udtrykker ofte deres holdning uden blødgørende
og indledende smalltalk og situationsfornemmelse. Den slags kan fornemmes
som grov uhøflighed og tages for grov egocentricitet. Man kunne endda
forledes til at tro, de var ligeglade med andre mennesker."

> Indlæg som f.eks. Machomans kan næppe være skrevet af en autist.

Det skal jeg ikke kunne sige, men han virker komplet ligeglad med andre
mennesker, er ikke i stand til at forstå ingen herinde tror på ham,
forstår ikke de sociale regler etc. Nogen som for mig kunne tyde på han
var det.

> OFF TOPIC:
> Jeg har Aspergers Syndrom (i mild grad, heldigvis).

I følge den test vi tog forleden har jeg også :-/

> Vi med AS er faktafokuserede og har kun et ganske begrænset behov for
> social anseelse.

Det kan jo selvfølgelig også være jeg bare er selvglad...

> Vi synes at neurotypiske (=normale) personer ofte
> opfører sig *meget* mærkelige og uforudsigelige

Jeg tror du skal tale for dig selv. Jeg har læst om folk som er dybt
knuste over at være ensomme og alene fordi ingen ønsker at være venner
med dem, netop fordi alle syntes de er uforskammede og nedladende.

> [...]
> - har svært ved at opfatte (og kan bliver forarget over) at noget er
> løgn, fordrejning, ironi, sarkasme o.s.v.

Vi burde sgu alle bliver foraget over løgn og fordrejning.

> - svært ved smalltalk: En bemærkming som "Hej, hvordan går det?" kan
> blive besvaret med en længere, detailleret, velovervejet monolog om
> den aktuelle personlige fysiske og mentale status.

Ja, det er en belastende opdagelse af de fleste lyver en stor del af
deres omgang med andre (de er jo pisse ligeglade med hvordan det går)

Fra : Peder Skyt, Z=nospam

Dato : 25-08-03 02:24

On Sun, 24 Aug 2003 22:55:45 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Aspbergers Syndrom definers som folk der ikke kan læse andres følelser og
>ikke kan forstå hvorfor "normale" reagere som de gør i social sammehæng,

Det er rigtignok en del af syndromet. For at kunne betegne en persons
særegenheder som Aspergers Syndrom, skal der dog mere til, bl.a. må
personen ikke matche nogen af de andre PDD-syndromer:
http://www.behavenet.com/capsules/disorders/pdd.htm

Hmm...
http://www.behavenet.com/capsules/disorders/dsm4TRclassification.htm
Sikke en masse interessante syndrom-definitioner de er blevet enige
om, og dem under "Sexual and Gender Identity Disorders" er endda
relevante for denne nyhedsgruppe.

> [...]
>mennesker, er ikke i stand til at forstå ingen herinde tror på ham,
>forstår ikke de sociale regler etc. Nogen som for mig kunne tyde på han

Så vidt jeg kan se, matcher dette vist bedre:
http://www.behavenet.com/capsules/disorders/narcissisticpd.htm

>I følge den test vi tog forleden har jeg også :-/

Linket gentager jeg lige - tak for det
> http://growe.homeip.net/BaronCohen/EmpathyQuotient/EmpathyQuotient.aspx

Jeg scorede 15... visse spørgsmål kan dog besvares på forskellig vis,
alt efter hvordan man fortolker spørgsmålet - f.eks. nr. 51 "I like to
be very organized in day-to-day life and often make lists of the
chores I have to do.": Tjah... nej til første og ja til anden del. Men
sådan er det jo med mange tests, de er ikke perfekte.

>Jeg tror du skal tale for dig selv.

Beklager - at sige "vi", var vist lidt uforskammet :-/
JEG synes ikke, at mennesker generelt opfører sig hverken logisk,
ligefremt eller forudsigeligt.

>Jeg har læst om folk som er dybt knuste over at være ensomme og
>alene fordi ingen ønsker at være venner med dem, netop fordi alle
>syntes de er uforskammede og nedladende.

Sådanne ubehagelige historier har jeg også læst. Det er sandsynligt,
at jeg (som folk jo almindeligvis gør) har lagt mest mærke til de
beskrivelser, der passer bedst på mit eget liv. Jeg har vist
mestendels været heldig at finde overbærende sociale klimaer.

/Peder Skyt

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 13:58

In article <iphikvsvm72mumpmha2j46cn6hvde9tlud@4ax.com>, pesky@pc.dkZ
says...

> Så vidt jeg kan se, matcher dette vist bedre:
> http://www.behavenet.com/capsules/disorders/narcissisticpd.htm

Hehe, ja det tror jeg.

> [...]
> beskrivelser, der passer bedst på mit eget liv. Jeg har vist
> mestendels været heldig at finde overbærende sociale klimaer.

Det kommer måske også an på hvilken karriere man følger, nogle jobs er jo
som du også nævnte mere mere 'egnede' til folk som er lidt nørdede :)

Fra : Henning

Dato : 23-08-03 18:49

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> får lyst til at droppe dss, hvis altså ikke lige det nok er det de er ude

Et godt råd? Ignorer dem der provokere, kun for at provokere

MVH
Henning

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-08-03 09:58

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> får lyst til at droppe dss, hvis altså ikke lige det nok er det de er ude

Man kan se på den slags indlæg - på flere måder, enten få sig et godt grin
over det, så er den ikke længer - eller bekymre sig, på de seriøse
spørgeres vegne, og fortsætte debatten seriøst ( hvilket der heldigvis er
nogle der orker)
- eller, hvis det virkelig tænder en af, så bare putte vedkommende i
filteret

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Britta

Dato : 23-08-03 18:38

"Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> wrote in message
> "SB" <kilobyte@pc.dk> wrote in message

> Men hun er nok så grim at det er bedst vi ikke ser
> hende.

Vær rar at tal for dig selv. Jeg vil i hvert tilfælde nødig dækkes af
det der 'vi'.

> Du er godt nok en nar.
> Forstår godt at ingen har gidet svare dig nogen steder.

Jeg _gider_ godt, men lige som dig kan jeg ikke bidrage med nogen
fornuftig viden om spørgsmålet. Til gengæld _gider_ jeg at foreslå at
SB måske kunne starte forsigtigt, og bruge alle sanser, også den
7ende, når han ganske lidt efter ganske lidt øger undertrykket.

Venligst,
Britta

Fra : Biker Mike

Dato : 26-08-03 08:03

Den lille havfrue wrote:

> [...]
> så grim at det er bedst vi ikke ser hende.
>
> Du er godt nok en nar.
> Forstår godt at ingen har gidet svare dig nogen steder.

Hygger du dig Machoman ?

Hilsen Michael

Fra : Bo

Dato : 25-08-03 23:34

> Til dit spørgsmål om at ville se et billede af hendes kønsdele kan jeg kun
> sige at du lyder fuldstændig syg i hovedet.

lagde du ikk mærke til hans smiley's? der var dog 2 stk. af
dem.

bo