Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Købes: linse AF zoom 85mm-300mm til Minolt~
Fra : JEK

Dato : 22-08-03 22:20

Hejsa i gruppen

Jeg er på jagt efter en linse 85mm-300mm AF zoom til Minolta Dynax 3 L

MVH
jek

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-08-03 23:10

"JEK" <jek@city.dk> skrev :

>Jeg er på jagt efter en linse 85mm-300mm AF zoom til Minolta Dynax 3 L

Fint og til køb/salg foremål findes news:dk.marked.privat.foto.
Handel er uønsket i debatgrupperne.

Slet venligst dit indlæg, stå på meddelelsen, gå i meddelelese =>
slet meddelse.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : JEK

Dato : 23-08-03 19:54

UPS sorry, vidste ikke der fandtes en sådan gruppe, takker for
informationen.

MVH
JEK