Menu-baren væk?
Fra : Peder Staal

Dato : 22-08-03 22:03

Jeg er ved at sammensætte et slideshow med html. Hvad kan jeg
gøre for at fjerne hele menu linien, så jeg kan se billedet på
hele skærmen? Er dette muligt? Håber der er nogen der kan hjælpe.
Peder Staal

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-08-03 01:08

"Peder Staal" <pederstaal@hotmail.com> skrev
> Jeg er ved at sammensætte et slideshow med html. Hvad kan jeg
> gøre for at fjerne hele menu linien, så jeg kan se billedet på
> hele skærmen? Er dette muligt? Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hvis det er til noget, der skal lægges på nettet, så regn med at blive
upopulær. Folk bryder sig ikke om, at muligheden for at navigere væk fra en
given side bliver fjernet.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Peder Staal

Dato : 23-08-03 10:53

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> upopulær. Folk bryder sig ikke om, at muligheden for at navigere væk fra en

Hej Henrik!

Det har du ret i, men det er ikke til en hjemmeside. Jeg laver bare
slideshowet i html for at det kan åbnes på alle computere uden at der stilles
krav til hvilke programmer der er installeret. Showet skal bruges til at dele
ud til mine elever. Håber der er en eller anden der kan hjælpe mig.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 23-08-03 11:00

"Peder Staal" <pederstaal@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg laver
> bare slideshowet i html for at det kan åbnes på alle computere
> uden at der stilles krav til hvilke programmer der er
> installeret.

Så bliver det svært (umuligt?) at fjerne menu-baren.
Der findes andet en IE.

> Showet skal bruges til at dele ud til mine elever.
> Håber der er en eller anden der kan hjælpe mig.

Hvorfor må de ikke selv bestemme hvordan deres browser skal se ud?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jens Peter Karlsen