Hjælp - MouseOver
Fra : THL

Dato : 06-04-01 08:09

Hejsa til alle.

Jeg ved ikke hvordan man laver en mouseover effekt, men vil gerne lære det.
Jeg har forsøgt mig med "Pegefølsom Knap" hvor man kan fortælle "knappen" at
den skal bruge forskellige billeder, når musen flyttes hen over, men
problemet er, at når jeg gemmer mit arbejde, for at se det i en browser, ser
jeg ingen ting (Hvis jeg har noget tekst, ser jeg kun teksten, ikke det
billede der skulle kommer frem).
Hvis jeg så klikker i det tomme rum, hvor billedet skulle have været, kommer
jeg frem til det sted jeg linker til.

Hvis nogen kan guide mig på rette vej ville jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Erik Isager

Dato : 06-04-01 19:16

> Hejsa til alle.
>
> Jeg ved ikke hvordan man laver en mouseover effekt,
-klip
> Hvis nogen kan guide mig på rette vej ville jeg blive meget glad.
>
> Med venlig hilsen
> Thomas

Jeg gør et forsøg !
Marker det element du vil have effekten på,
vælg format, og så Dynamic HTML Effects,
så tror jeg du er på rette vej ???

Erik Isager