Street Legal Racing
Fra : Tonny S.

Dato : 22-08-03 20:01

Er der andre end mig der har problemer med at spillet lagger når man
kører???

Det kører på en
Xp 1800
1024 mb ddr ram
128 mb Geforce 3

Er der nogen der har en løsning på dette problem?

Mvh. Tonny S.

Fra : Colzen

Dato : 23-08-03 00:37

"Tonny S." <Tonny@Tonny-s.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1024 mb ddr ram
> 128 mb Geforce 3
>
> Er der nogen der har en løsning på dette problem?

Prøv at køre i 16 bit farver istedet for 32, set textures til LOW og shadow
til NONE og en ikke alt for høj opløsning.
Det virkede for mig.

Colzen

Fra : Martin Ley-Frantsen

Dato : 23-08-03 08:47

Du er ikke den eneste der har problemer med det. Det kan afhjælpes ved at
fjerne trafik og hvor langt du ksl kunne se foran bilen, altså afstaden du
kan se.
Men spillet er dårligt lavet og der skulle snart komme en patch som måske
ikan hjælpe på problemet

Fra : Jonas R.

Dato : 23-08-03 14:45

SNIP

Alle de andre foreslag, for mere hjælp se www.buildersedge.org

Kanon fed side :)

Jonas

Fra : Tonny S.

Dato : 23-08-03 19:03

Det er ellers syndt for så godt et spil....
Det er jo perfekt til at få udlevet noget af sin "brian" gener...
Er der nogen dansk side til dette spil???

Mvh. Tonny S.