Hej Kaj.
"Kaj Svenningsen" <news@kajsvenningsen.dk> skrev i en meddelelse
news:bi60hs.3vvp8l5.1@kajsvenningsen.dk...
> Hej alle.
>
>
> Derude huskede de mig fra tidligere (tror ikke de er guder), så de
> brugte omkring 4 timer (tror jeg) på undersøgelser og snakken, de
> vidste jo, det gjorde ondt som fa'en.
>
> Da jeg stadig ikke peb, men nok brokkede mig en smule, fik jeg så mit
> stød og tog hjem.
>
> Det virkede også, sygehuset ville godt modtage mig uden flere papirer.
>
> Så kommer den muntre: 5 minutter senere, ringede telefonen, og en
> venlig dame spurgte Annette, om det var rigtigt, hun ville komme med
> mig igen.
> Det bekræftede min ærlige lille kone jo, og damen sagde:
> Tror du, han vil opføre sig ordentlig denne gang, eller vil han skælde
> ud igen? for så må du gerne blive væk med ham.
Altså Kaj Det kan jeg ikke forstå. Du opfører dig da altid ordentligt - ik?
;-D
Men det er nok noget nyt - når sygehusene skal evalueres - må det omvendte
vel også gælde. Sygehusene evaluerer patienterne!
Vidste du iøvrigt, at patient på engelsk betyder tålmodig?
)
Det er måske det, du ikke levede op til.
Hvad med et årskort til sygehuset - måske et VIP-kort?
Er det din selvstarter, der er gået i udu?
Mange hilsner Lisbeth og Robert
> Den morer vi os stadig over ind imellem.
> --
> Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)
>
>
www.kajsvenningsen.dk/