Vil have indflydelse på dette?
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 22-08-03 19:55

Hejsa!

Ja det er enormt længe siden at jeg har deltaget i debatten her. Jeg har
haft nedbrud på min puter og jeg har ikke længere den fjerneste ide om
hvordan jeg nu lige for sat den op til igen at bruge nyhedsgrupper. (er
der nogen der ved det så må de gerne maile mig, jeg har adsl hos tdc)

Nå det var lige lidt offtopic! Sorry

Jeg ved ikke nogen nogen af jer husker det, men jeg overtog Shiva som er
maine coon og havde lidt problemer med maven, hun er blevet
neutraliseret, hendes tyktarm er stadig lidt slap og vil altid være det,
men hun stortrives! og vi mærker aldrig noget til at hendes
maveproblemer

Hun tumler godt og grundigt med Cæsar!

I pinsen fik vi bygget en lille løbegård til dem, hold da op den har de
godt nok haft meget glæde af!

Vi har lige fundet ud af at jyrak har planlagt udstilling i hjallerup,
som kun er 30 km fra hvor vi bor! Nu krydser jeg fingre for at vi kan få
tid til at komme afsted! Det ville være så skønt!

Vi har fået underskrift (fra Cæsars opdrætter) på at vi godt må avle på
ham, så vi er meget spændte på om lejligheden byder sig på et tidspunkt
det kunne være sjovt at se nogle små cæsar-misser!

Nå men jeg ville bare lige fortælle hvordan det går Nu er det jo så
længe siden at jeg har skrevet

Jeg ville også lige høre om ikke det kunne have jeres interesse at kigge
ind forbi denne side:

http://www.fi.dk/publikationer/afstemning/
Her kan man stemme på hvilke publikationer der skal komme fra
forbrugerinformation til næste år. man har mulighed for at vælge en om
kæledyr Og blev det en af publikationerne så får det sikkert også
lidt omtale i tv... Vi vil vel allesammen gerne have lidt mere oplysning
om hvordan man skal behandle sine dyr Lidt OT men så alligevel.... ?

jeg håber det går rigtig godt for jer alle sammen!

Med venlig hilsen
Mette Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-08-03 20:48

> Nå men jeg ville bare lige fortælle hvordan det går Nu er det jo så
> længe siden at jeg har skrevet

Hejsa Mette

Herligt at se dig igen *S*

> [...]
> lidt omtale i tv... Vi vil vel allesammen gerne have lidt mere oplysning
> om hvordan man skal behandle sine dyr Lidt OT men så alligevel.... ?

Har lige været inde at stemme

Hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 20:56

On Fri, 22 Aug 2003 20:54:43 +0200, Mette Frederiksen
<valoKATTE@BAKKEvalo.dk> wrote:

Hej igen Mette

godt at se dig tilbage i gruppen

> [...]
>lidt omtale i tv... Vi vil vel allesammen gerne have lidt mere oplysning
>om hvordan man skal behandle sine dyr Lidt OT men så alligevel.... ?

Har lagt min stemme, selvfølgelig på at de skal lave en håndbog om
husdyr og kæledyr. God ide at lægge linket her ind :)
Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Rollike

Dato : 23-08-03 20:42

> Hej igen Mette
>
> godt at se dig tilbage i gruppen

Tak i lige måde

> --
> Mvh
> Camilla
> http://www.sparhawk.dk/

kommer der en forside der henviser til din side eller noget?

Tillykke med stamnavnet... hvad er historien bag navnet?

Peace er blevet en flot kat hva! har i været på udstilling med ham og
hvordan gik det?

Mange hilsner
Mette

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 23-08-03 21:59

On Sat, 23 Aug 2003 21:42:17 +0200, "Rollike" <valokatte@bakkevalo.dk>
wrote:

>kommer der en forside der henviser til din side eller noget?

Ja lige nu så henviser adressen til min millemus side, men der bliver
skam arbejdet på den nye webside til sparhawk.dk

>Tillykke med stamnavnet... hvad er historien bag navnet?

Sparhawk er en figur som er hovedperson i en af David Eddings mange
fortryllende historier. Jeg var vild med navnet og historien*S*

>Peace er blevet en flot kat hva! har i været på udstilling med ham og
>hvordan gik det?

Ja han er en rigtig skønhed med kæmpe personlighed :)

Vi har været i Silkeborg hvor han fik Ex1 og i Tåstrup fik han Ex 2,
begge gange har han fået meget meget flotte kritikker så jeg er meget
glad for at have udstillet ham. Det er skønt at læse dommernes mening
om hans type.
Næste gang bliver Nyborg, det bliver spændende.

Forresten hvornår kommer din katteside op og kører igen, jeg savner
billeder af Cesær ..det er læææænge siden at jeg har set ham*S*

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Rollike

Dato : 22-08-03 21:13

Ihhh!!!

Der var en hel masse der var rigtig flinke til at hjælpe mig! nu kan jeg
igen kigge rigtigt med her i gruppen

1000 tak!

Ang. Ren besked hæfte om kæledyr, så kan jeg se at det nu er 6% af stemmerne
(før 3%) der siger at vi skal have et hæfte om kæledyr! Så det er da
ganske flot!

Mon ikke også der kommer til at stå noget om katte i det hæfte

Der kommer 6 hæfter om året, og jeg har ikke nogen ide om hvor lang tid
afstemningen forløber... men altså kan vi få den op på omkring 12-14% så
tror jeg da at vi får et hæfte om kældyr!

Så tak for jeres opbakning!

Nu vil jeg glæde mig til at jeg rigtig kan få fulgt op på hvad der er sket
de sidste mange måneder!

Mange hilsner
Mette

Fra : Kate

Dato : 22-08-03 22:45

Mette Frederiksen <valoKATTE@BAKKEvalo.dk> wrote in

> http://www.fi.dk/publikationer/afstemning/

Nu er den oppe på 11%

Velkommen tilbage, Mette.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jette

Dato : 23-08-03 09:28

"Mette Frederiksen" skrev:
> [...]
> lidt omtale i tv... Vi vil vel allesammen gerne have lidt mere oplysning
> om hvordan man skal behandle sine dyr Lidt OT men så alligevel.... ?

Velkommen tilbage

Husdyr og kæledyr ligger nu nr. 1 med 15% (hurraaaa)

Mvh. Jette

Fra : Floatin

Dato : 23-08-03 11:33

16%

Fra : Rollike

Dato : 23-08-03 20:44

> http://www.fi.dk/publikationer/afstemning/

Rigtig dejligt at se at det nu er 19% af stemmerne der vil have et hæfte om
kæledyr! vi håber det holder ved indtil afsteningen er slut

MVH Mette

ps. tak for alle velkomsterne! det varmer!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-08-03 21:48

In article <3f47c2d4$0$5160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Rollike
<valokatte@bakkevalo.dk> wrote:

> http://www.fi.dk/publikationer/afstemning/

Dette her er godt nok ikke helt fair... men - hvis man har flere
forskellige browsere liggende på sin computer, kan man faktisk stemme
en gang i _hver_ browser Jeg har 5...

Fra : Jette

Dato : 25-08-03 06:18

> Dette her er godt nok ikke helt fair... men - hvis man har flere
> forskellige browsere liggende på sin computer, kan man faktisk stemme
> en gang i _hver_ browser Jeg har 5...

24%

Man kan også bare slette cooki'en, og stemme, slette cooki'en og stemme,
slette cooki'en og stemme, hi!
Min cookie hedder f.eks. jni@www.fi[1].txt

Hvis man er i tvivl om hvor ens cookie's ligger, kan man evt. "Start" ->
"Søg" -> "Efter filer og mapper" og søge på *@www.fi*

Mvh. Jette
- i krig og online afstemninger gælder alle knep

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-08-03 22:24

Så kom vi på 20%...

venlig hilsen Dikte, som er i fuld gang med at forberede en opdatering af
hjemmesiden....

Fra : Rollike

Dato : 31-08-03 15:11

> Så kom vi på 20%...
>
> venlig hilsen Dikte, som er i fuld gang med at forberede en opdatering af
> hjemmesiden....

......som har linket: ?

Mvh mette