Software til SMS-afsendning + billeder, 35~
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-08-03 13:39

Heya,

kender I et stykke software hvor jeg kan sende SMS fra min 3510i - uden
reklamer - og hvor det stadig holder at bruge Telia Xpress, dvs. det stadig
ikk koster noget? Kommer af, at nu jeg har fået Xpress, skriver jeg så
meget, at min tommelfinger gør værker... heh... Det skal ikke bruges til
reklame, såeh, det skal bare gerne kunne aflæse telefonbogen, og bruges til
at sende en SMS (gerne over 160 tegn).

Dertil vil jeg gerne høre, om I kender et stykke software der kan uploade
farvebilleder til telefonen?

Har et alm. datakabel - til en 3510 - men det skulle også virke på 3510i til
ovenstående formål.

// Troels

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 22-08-03 16:00

> [...]
> at sende en SMS (gerne over 160 tegn).
>
> Dertil vil jeg gerne høre, om I kender et stykke software der kan uploade

Kan nokias egen datasuite ikke begge dele? Det synes jeg da at have set.
Mvh
Anders O

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-08-03 16:23

> Kan nokias egen datasuite ikke begge dele? Det synes jeg da at have set.
> Mvh

Kan den tage serial-kabel?

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-08-03 16:30

> Kan nokias egen datasuite ikke begge dele? Det synes jeg da at have set.
> Mvh
> Anders O

iflg
http://www.nokia.dk/phones/datasuite/index.php

kan Data Suite ikke ta en 3510i.?

// Troels

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 22-08-03 16:45

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> iflg
> http://www.nokia.dk/phones/datasuite/index.php
>
> kan Data Suite ikke ta en 3510i.?

nåh, ja det er jo så noget skidt.
Jeg havde bare set en kammerat gøre noget lignende det du beskriver, men
altså med en anden model...
Mvh
Anders O

Fra : JMo.

Dato : 22-08-03 18:49

> [...]
> skal ikke bruges til reklame, såeh, det skal bare gerne kunne aflæse
> telefonbogen, og bruges til at sende en SMS (gerne over 160 tegn).

Prøv om ikke Oxygen dur:

http://www.oxygensoftware.com/