Dette lyder totalt åndsforladt.
Jeg har købt en S55 hos TDC, med følgende besked:
"Vi sælger ikke ret mange tlf. med simlås (selvom vi skriver det) da det
koster TDC penge at simlåse tlf. fra fabrikken"
Med denne besked i baghovedet virker det tåbeligt.
Men det kan umuligt være et problem for dig hvis du køber tlf. uden
abonnement, da TDC må låse den op for dig for dig uden brok.
Det skal lige nævnes at jeg købte S55 uden simlås, selvom der stod det var
med, så på denne handel havde TDC medarbejderen jo ret::!!
Abonnementet har jeg bare til at ligge for at afmelde det efter 6 mdr.
Hilsen
Claus
"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b056e6fde0073fb6b056e6fde.56e714d@net.dialog.dk...
> Jeg har bestilt en Siemens S55 på
www.tdc.dk - uden abonnement. Prisen er
> 1.099,-, som jeg fandt rimelig.
>
> Ifm. bestillingen fremgår ikke meget, men i dag modtager jeg så en mail,
> hvoraf det fremgår, at telefonen er simlåst til TDC og at TDC ikke kan
> overholde den leveringsfrist, de selv har angivet, hvis den skal være
> oplåst.
>
> Hvordan kan man som firma få sig selv til at sælge en telefon uden
> abonnement, men med SIM-lås? Det virker helt omvendt i mine ører.
>
> Er der andre, der har haft lignende oplevelser?
>
> Mange hilsner
>
> Kasper Hyllested
>