ZiboTech - nogen der kender dem?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 22-08-03 10:31

De har P800 til 3400kr, uden abb. og simlock...

De skriver også følgende:
"Vi importerer selv de fleste af de varer der tilbydes til salg her i
vores e-shop. Derved kan vi på langt de fleste af vores produkter,
have markedets laveste priser.

Bemærk venligst at nogle varer kan have leveringstider på op til 14
dage. Dette skyldes, at vi for at holde priserne nede har minimeret
vores lager."

Prisen er så lav at jeg finder det en anelse skummelt, men ville lige
høre her :)

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk

Fra : sogrto

Dato : 02-10-03 08:59

"Joergen Ramskov" skrev d. 22-08-03 10:31 dette indlæg :
> [...]
> vores lager."
>
> Prisen er så lav at jeg finder det en anelse skummelt, men ville lige

Hej Jørgen.

Jeg har bestilte en P800 hos ZiboTech, men han kunne ikke levere, da han
ikke
kan få flere fra hans leverandør.
Jeg har købt min hos Telekæden i Fredericia og alt forløb perfekt. Jeg
gav kr.3.800,00
uden abb. og unlocked.
I øvrigt en utrolig lækker telefon.

Hilsen Søren.