Manson i Valby Hallen
Fra : Christian Muus

Dato : 22-08-03 10:33

Sidst spillede Marilyn Manson i Forum, men denne gang er han henvist til
Valby Hallen. Hvorfor mon?

Er Valby Hallen ikke meget mindre end Forum sådan rent publikumsmæssigt?

Christian

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 22-08-03 11:03

Til gengæld er lyden meget bedre

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-08-03 14:49

Christian Muus wrote:
> Sidst spillede Marilyn Manson i Forum, men denne gang er han henvist
> til Valby Hallen. Hvorfor mon?

Hmm. Aner det ikke...

> Er Valby Hallen ikke meget mindre end Forum sådan rent
> publikumsmæssigt?

Ja når man tænker publikumsmæssigt så kan der være flere i forum..
Man vil måske ikke have at der kommer "så" mange til skade som der til
tider gør ved hans shows..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Kai Mandrup

Dato : 22-08-03 21:30

Henrik Sørensen skrev:
Man vil måske ikke have at der kommer "så" mange til skade som der til tider
gør ved hans shows..

- og selvom du tilføjede:

så vil jeg da gerne vide hvad du mener? Er der noget at være bange for? Hvad
sker der?

m.v.h. "en bekymret far", Kai Mandrup

Fra : Christian Muus

Dato : 22-08-03 22:39

"Kai Mandrup" <kai.mandrup@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> gør ved hans shows..
>
> - og selvom du tilføjede:
>

> så vil jeg da gerne vide hvad du mener? Er der noget at være bange for?

Jeg tror Henrik har hørt for mange skrækhistorier. Da jeg så ham i Forum var
jeg rimelig langt fremme, og det var ganske ufarligt.

Christian

Fra : Troels

Dato : 23-08-03 11:20

> så vil jeg da gerne vide hvad du mener? Er der noget at være bange for?
Hvad
> sker der?

Bare husk kondomer og styrthjelm, så skulle der ikke kunne ske noget...

/Troels

Fra : zcully

Dato : 23-08-03 18:34

> [...]
> gør ved hans shows..
>
> - og selvom du tilføjede:
>

> så vil jeg da gerne vide hvad du mener? Er der noget at være bange for?

Der sker INTET andet end der gør til andre koncerter.
Det mest skadelige ved koncerten er nok at lyden er sindssyg høj. Så husk
øreproper...

/Zcully