Hvilken film???
Fra : Morten Johansen

Dato : 22-08-03 12:32

Hejsa,

Håber på lidt hjælp med at finde titlen på en film

Filmen er nogle år gammel 5-8 år vil jeg skyde, og foregår i newyork.
Filmen skildre flere letter tragiske skæbner i new york, bla en ældre
mand, som kunne ligne en ældre udgave af Christopher Walken. Mener
manden har nogle familiære problemer, og i en scene går han i en park
ved vintertide, og der er folk der står på skøjter på en sø

Kan pt ikke lige huske flere detaljer, men er der nogle der har en ide
hvad det er for en?

På forhånd tak hvis der er nogle der kan hjælpe!

mvh
Morten

Fra : Peter Lind

Dato : 22-08-03 13:20

Morten Johansen wrote:
> [...]
> manden har nogle familiære problemer, og i en scene går han i en park
> ved vintertide, og der er folk der står på skøjter på en sø

Uha, skøjter på en sø - det kan jo være hvilken som helst film. Stort set
alle New York film indeholder jo den scene

Men jeg tror du tænker på "Unmade Beds" fra 1997
http://us.imdb.com/Title?0127952 - en dokumentarisk film om fire meget
tragiske singles, kvinden der bare vil forsørges af en mand og vil give sex
til gengæld, den noget overvægtige pige der vil finde kærligheden, den
halvgamle mors dreng der aldrig rigtig er blevet selvstændig nok, og den
lidt for gamle mafiatype der ikke helt kan indse at han ikke er samme
scorekarl som for 25 år siden...

En fantastisk film - utrolig trist, men alligevel humoristisk.

Mvh
Peter Lind

Fra : Morten Johansen

Dato : 25-08-03 07:57

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> wrote in message news:<bi51qd$1q8c$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> scorekarl som for 25 år siden...
>
> En fantastisk film - utrolig trist, men alligevel humoristisk.

Yes lige præcis!!! Mange tak for det, må jeg straks ud og finde, og gense!

Morten