Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste digital camera shop på Manhattan ?
Fra : JK

Dato : 22-08-03 11:57

Hej

Kan nogen anbefale noget ?

Jeg kender godt www.dealtime.com

men blev ikke meget klogere.

Et par alternativer ville også være godt.

Det skal ikke være en ussel butik, men en ordentlig, - dog helst også
billig.

Mange kameraer fås med netadapter til opladning. Kan den, generelt
set, switches om fra 110 volt til 220 volt ? eller skal man købe det
herhjemme.

Jeg påtænker et 5 Mpix camera, f.eks. sony dsc v1.

Jeg skal iøvrigt bo nær empire state building på hotel pensylvania.

Er det kvarteret TriBecca man skal opsøge ?

venlig hilsen og tak

John

Fra : Kenneth

Dato : 22-08-03 12:01

> Det skal ikke være en ussel butik, men en ordentlig, - dog helst også
> billig.

www.bhphoto.com skulle efter sigende være gode. Butikken er ihvertfald
velassorteret.

Mvh

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 22-08-03 12:01

Subject: Re: Bedste digital camera shop på Manhattan ?
To: JK <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk>
Newsgroups: news3.prserv.net:dk.marked.privat.foto

JK <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk> wrote in

> Kan nogen anbefale noget ?

Jeg ved ikke om disse to ligger på Manhattan, men de bliver konsekvent
anbefalet overalr hvor jeg læser om dem. Jeg har selv handlet online hos B&H
med stor tilfredshed. B&H's butik skulle vist være meget stor..

www.bhphotovideo.com
www.adorama.com

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Kenneth

Dato : 22-08-03 12:11

> Jeg skal iøvrigt bo nær empire state building på hotel pensylvania.

Så har du ikke langt til BHPhoto. Vi boede også dér i 2001.

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : JK

Dato : 22-08-03 12:15

Ojoj

Tak for hurtigt svar og med kort og det hele.

Men de er vist ikke specielt billige.

699 $ for sony dsc-v1, men så kun 99 $ for en 256 Mb pro memory stick.

Hvad med det med opladeren ?

Bruger jeg BH ? ;-/

hilsen

John

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 22-08-03 12:25

> Men de er vist ikke specielt billige.
>
> 699 $ for sony dsc-v1, men så kun 99 $ for en 256 Mb pro memory stick.

...brug knappen "E-mail me a better price", så skal du se

Fra : JK

Dato : 22-08-03 12:43

On 22 Aug 2003 11:25:05 GMT, Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am>
wrote:

>JK <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk> wrote in

>..brug knappen "E-mail me a better price", så skal du se

Ja, der røg 70 $ af prisen, og så er det ved at ligne noget.

Takker

John

Fra : Jan W.

Dato : 23-08-03 03:17

> Hvad med det med opladeren ?

Opladeren kan bruges op til 240 AC 50-60Hz, så du anskaffer dig bare et
adapter til selve netstikket og du er godt kørende.

Mvh.

Jan W.

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 25-08-03 08:58

> [...]

> Men de er vist ikke specielt billige.
>
> 699 $ for sony dsc-v1, men så kun 99 $ for en 256 Mb pro memory stick.

Hej John

Jeg kan anbefale www.fastronic.com, hvis du vil have et Sony kamera, det er
online handel, og godt nok også langt fra Manhattan, men fine priser.

Steen

Fra : Michael Holm

Dato : 22-08-03 12:57

Kig efter en Fry's Electronics, de har pris-garenti på alle deres varer.

--Michael

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 22-08-03 22:25

http://www.bhphotovideo.com/ er en kæmpe stor og særdeles vel-assorteret
butik.(var der i marts)
Jeg anslår at der er mellem 50 - 100 ekspedienter i forretningen (ja det
passer). At handle der er en oplevelse i sig selv.
Den ejes og drives af jødiske familier, og det er stort set kun unge
kosher-drenge i alderen 16 - 30 der arbejder derinde.
Udvalget er enormt, og som tidligere nævnt, kan man altid spørge efter en
"better price".
Det er nok den mest velrenommerede online-shop af dem alle i USA
N.B Mandag lukket !
God fornøjelse.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 23-08-03 08:42

"Niels Hejnfelt" <hejnfelt@email.com> skrev i dk.fritid.foto:

> [...]

>Den ejes og drives af jødiske familier, og det er stort set kun unge
>kosher-drenge i alderen 16 - 30 der arbejder derinde.

Ville det ikke være mere logisk, hvis det var fredag, der var lukket?

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Niels

Dato : 23-08-03 09:56

Køb et Casio, du får en god linse fra Canon + en en perfect elektronik fra
Casio.
Men det er meget billigere!
Alle de test jeg har set hvor Canon, Casio og Sony har været med, er det
Casio som har stået som det bedste køb.
Jeg har selv et Casio QV-4000
Niels