så er det officeilt
Fra : Tournesol

Dato : 22-08-03 12:42

Hejsa

Jeg har lieg været over hos dyrlægen men Amerine som jo var på
kærlighedsferie og det har båret frugt lille pigen venter sig )))))
Jeg glæder mig bare så meget til at få liv i huset !!!!!

kan i høre jeg næsten svæver >grin<

killingernes forventet fødsels er omkring den 1 okt ))
Farmand og Amrine kan i se på hjemme siden.

katte hilsen Henriette.

--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Elwarth

Dato : 22-08-03 12:51

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har lieg været over hos dyrlægen men Amerine som jo var på
> kærlighedsferie og det har båret frugt lille pigen venter sig )))))

Uiiiii, nej, hvor spændende
Til lykke!

> Jeg glæder mig bare så meget til at få liv i huset !!!!!

Det kan jeg godt forstå
Er det første gang?

Venligst
Dorthe

Fra : Tournesol

Dato : 22-08-03 13:17

hejsa

> Uiiiii, nej, hvor spændende
> Til lykke!

Tak )))

> Det kan jeg godt forstå
> Er det første gang?

ja det er første gang så det bliver super spændene!!!!
Dvs vi har haft huskatte killinger men det er første gang vi skal ahve
skovkattekillinger ))

Katte knus henriette.

Fra : Jane

Dato : 22-08-03 15:28

Tournesol skrev i <news:3f460114$0$48903$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> kan i høre jeg næsten svæver >grin<

Jeg glæder mig til at se billeder af killinger.
Jeg får helt abstienenser med de mange billeder der
er for tiden men som om jeg kunne holde mig væk hvis
jeg prøvede? Nej jeg lider ved afsavnet af alle
de dejlige killinger og "nøjes" med at nusse min
egen kat imens.

> Farmand og Amrine kan i se på hjemme siden.

Hønsetv. Fnis. Kan også godt lide gråmis hun ser
altså dejlig ud! Giv dem et par ae fra os.

Jane

Fra : Tournesol

Dato : 22-08-03 15:50

hejsa

> [...]
> jeg prøvede? Nej jeg lider ved afsavnet af alle
> de dejlige killinger og "nøjes" med at nusse min

Når de bliver født skal i nok se billeder
Jeg savner også helt vildt killinger i huset yeloow er da stadig lidt
killing men ikke på samme måde

> Hønsetv. Fnis. Kan også godt lide gråmis hun ser
> altså dejlig ud! Giv dem et par ae fra os.

ja med hønse tv er der altid underholdning >grin< de gloede noget da vi fik
ny hane og spænede væk da han galede første gang >grin< nu sidder de bare og
følger med

Gråmis er jordens dejligte hun skal nok få et par extra ae

Katte knus Henriette.

--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk