Sjov lille film :-D
Fra : Christine Clausen

Dato : 22-08-03 10:36

http://www.phj.at/funnycats.wmv

Jeg lover du kommer i godt humør resten af dagen!

Med venlig hilsen
Christine Clausen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kirstine

Dato : 22-08-03 11:13

In article <3f45e3efaa50f@dk-fritid-dyr-kat.dk>,
christineKATTE@BAKKEedeling.dk says...
> http://www.phj.at/funnycats.wmv
>
> Jeg lover du kommer i godt humør resten af dagen!

*LOL* Nu har jeg snart set den film 100 gange - og jeg er stadig flad af
grin

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Elwarth

Dato : 22-08-03 12:55

"Christine Clausen" <christineKATTE@BAKKEedeling.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.phj.at/funnycats.wmv
>
> Jeg lover du kommer i godt humør resten af dagen!

Hej Christine.
Ja, det skal jeg love for
Sikke nogle herlige stunts.

Venligst
Dorthe

Fra : Lindes

Dato : 22-08-03 18:21

Ja den var ski sjov... jeg grinede så meget at tårerne trillede ned ad
kinderne og at jeg var lige ved at tisse i bukserne *gg*
Børnene kom løbende ind på kontoret og troede jeg var blevet tosset, da jeg
bare grinede og grinede, og slet ikke kunne fortælle hvad det var jeg
grinede af *ggg*

Mvh Charlotte

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 23-08-03 13:30

Christine Clausen wrote:
> http://www.phj.at/funnycats.wmv

Herlig film, men er der nogen der ved hvordan man får Media Player til at
afspille den i eet stykke i stedet for i ryk?? Den spiller lidt, loader,
spiller lidt osv.

Mvh
Danielle

Fra : Kurt Henningsen

Dato : 23-08-03 21:35

"Danielle Nielsen" <suzie@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afspille den i eet stykke i stedet for i ryk?? Den spiller lidt, loader,

peg på http://.... adressen og klik med højre musknap
og vælg distination som (f.eks. dit skrivebord).
Derved gemmes filmen på hardisken, og så skulle den køre glat.

mvh.
Kurt Henningsen

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 24-08-03 12:23

Kurt Henningsen wrote:

> peg på http://.... adressen og klik med højre musknap
> og vælg distination som (f.eks. dit skrivebord).
> Derved gemmes filmen på hardisken, og så skulle den køre glat.

Tak for hjælpen, nu kører den fint.

Mvh.
Danielle