Kørelejlighed til Svinninge
Fra : TM

Dato : 22-08-03 05:41

Er der nogen fra hovedstadsområdet, der skal til udstilling i Svinninge, som
kan tage en person (der ikke fylder meget ) med en mindre sportstaske + én
kat i en lille transportkasse med ????

Vedkommende bor i Herlev nær Hjortespring, men kan godt komme et eller andet
sted hen, for at blive samlet op.

Benzinudgifter og lign.splejses der om.

Henvendelse til undertegnede, som formidler den videre kontakt.

På forhånd tak.

MVH

Tina

Fra : Kurt Henningsen

Dato : 22-08-03 21:19

Jeg er en stor kattefan, så derfor spørgsmålet:
Hvornår og hvor er udstillingen i Svinninge ?
Jeg bor 5 km fra Svinninge
mvh Kurt Henningsen

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 22-08-03 21:32

Hej Henning

Det er d. 21. september i Svinninge hallen.

Hilsen
Pia BJ

Fra : TM

Dato : 23-08-03 07:53

"TM" <tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> wrote in message
> [...]
> sted hen, for at blive samlet op.
>
> Benzinudgifter og lign.splejses der om.
>
> Henvendelse til undertegnede, som formidler den videre kontakt.

Prøver lige igen - er der slet ingen, der skal udstille i Svinninge fra
Hovedstadsområdet, der kan have en person mv. med (se ovenstående).??

Vedkommende vil blive meget glad, da hun snart skal tilmelde sig til
udstillingen, hvis der altså er en venlig sjæl, der kan hjælpe!!!!

Vi plejer selv at køre for vedkommende, men eftersom vi er flyttet til
Vestsjælland, så kniber det lidt med at køre helt til Herlev for at køre
tilbage igen.

Håber, der er nogen, der kan hjælpe.

MVH

Tina

Fra : TM

Dato : 23-08-03 10:35

> [...]
>
> Vi plejer selv at køre for vedkommende, men eftersom vi er flyttet til
> Vestsjælland, så kniber det lidt med at køre helt til Herlev for at

Så skulle den være fikset )))

MVH

Tina