Mine hunde kysser.
Fra : mathilde

Dato : 22-08-03 08:44

Meget useriøst indlæg tilladt at springe over:)))

Men mine to tøser kysser altså helt vildt i disse dage. De putter og
nusser utrolig meget med hinanden, de har ellers haft en pause i
kæleriet, men nu er de startet igen.
Samtidig deler de bamser og kan ligge i en times tid og tygge i samme
Bamse lige ved siden af hinandens tyggested.
Men når vi går tur får den ikke for lidt, der er der gang i dem, de
småslås, de har nogle konflikter de skal have løst, heldigvis tager det
ikke mere end et par min. fra de er blevet sluppet til det er overstået.

Men det er glæden ved at have to hunde, de har virkelig meget glæde af
hinanden.
-børnene syns dog at det er mærkeligt at 2 "piger" kysser. Men så kan vi
jo få en lille hundesprogssnak, og en lille snak om det virkelige liv..

Mathilde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 22-08-03 17:38

On Fri, 22 Aug 2003 07:44:10 GMT, "mathilde" <mathilde.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>-børnene syns dog at det er mærkeligt at 2 "piger" kysser. Men så kan vi
>jo få en lille hundesprogssnak, og en lille snak om det virkelige liv..

Lyder rigtig hyggeligt
Hvad alder er dine hunde?

Mvh
Søren (som måske også engang vil have en tæve til)

Fra : mathilde

Dato : 22-08-03 18:07

"Søren Lausten-Hansen" skrev d. 22-08-03 17:38 dette indlæg :

> Lyder rigtig hyggeligt
> Hvad alder er dine hunde?

Den ældste er 2 år og den yngste 1 år.
Jeg syns også det er hyggeligt. De sov arm i arm da den nye hvalp ankom,
min ældste tog hende til sig fra dag et, men så holdt de en pause fra
det helt store søsteri her fra juni måned og frem. Men nu er de så
begyndt igen.
Måske det bare har været for varmt.

Mathilde.