Hastighed for ubremset i SE
Fra : Sten

Dato : 22-08-03 12:08

Hejsa
Hastigheden blev for et par år siden sat op i Sverige for ubremsede
træk. Campingferie er en meget oplysende side og jeg fandt noget på

http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/s/hastigheder.asp

om Norge udførligt på
http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/Norge/hastigehed.asp

og Sverige
http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/Sverige/hastighed.asp

sidste noget kryptisk, idet jeg mener at den blev ast op til 70 uden
bremser men jeg kan ikke lige nu finde genfinde den oplysning - så
måske er det lavet om igen.

Er der nogen der husker hvor det stod ?

mvh sten

Fra : Steffen Brummer Pind

Dato : 22-08-03 18:39
Fra : Sten

Dato : 23-08-03 05:06

Steffen Brummer Pind wrote:
> Kik in på denne side:
> Vägverket Sverige

http://www.vv.se/traf_sak/probl_mojlig/hastighet/dynamiska_farthinder/
dynamiska_farfhinder.htm

Tak for det - meget god side, og så fik jeg helt afklaret at
campingferie bare havde glemt at indføre de nye bestemmelser under
Sverige, idet jeg med google fandt at de har omtalt det et andet
sted -
http://www.campingferie.dk/h23_telte_teltvogne/s/default.asp#Nu%20kan%
20man%20køre%20med%20teltvogn%20uden%20bremser%20i%20Sverige

det hjælper med de rigtige søgeord.

igen tak

mvh sten