MS Windows
briani 27239
Sommetider vil min maskine ikke starte op
Fra : Frank Jensen

Dato : 22-08-03 13:07

Jeg bruger xp pro dansk version. Ca. hver 5. gang når jeg vil starte min
computer med startknappen så starter den godt nok op men kommer ikke ind på
windows. Den står som om den ikke er startet der kommer overhovedet ikke
noget på skærmen. Når jeg så trykker på resetknappen en eller 2 gange så
starter den som regel.

Der er ingen virus på computeren.

Et andet spørgsmål er:
den læser ind i mellem på diskettedrevet ligesom for at tjekke om der sidder
en diskette i. Dette gør den mens den kører og uanset om jeg spiller eller
er på internettet eller alt andet. Kan jeg slippe for det på nogen måder