MS Windows
briani 27239
winxp pro. update.?
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 22-08-03 12:43

Hej

Nu har jeg 3 dage i træk downloaded, installere (windows opdateringer) de
samme opdateringer igen og igen.

hvad skal jeg gøre.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Kim

Dato : 22-08-03 14:10

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev
> Nu har jeg 3 dage i træk downloaded, installere (windows opdateringer) de
> samme opdateringer igen og igen.
>
> hvad skal jeg gøre.?

1. Beskrive præcist hvad dit problem er.
2. Evt. ikke bruge din egen private mail-adresse på news pga spam.
3. Gemme alle opdateringerne på din HD evt brænde dem ned på
en skive, så er du fri for at hente dem hver gang, når din forbindelse
åbenbart er så langsom
Mvh Kim

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-08-03 14:26

In dk.edb.system.ms-windows, Kim wrote:

>Evt. ikke bruge din egen private mail-adresse på news pga spam.

Ja, jeg har hørt at det skulle hjælpe på Windows Update, hvis man
bruger en anden(s) adresse på Usenet.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Kispus

Dato : 22-08-03 19:25

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. Gemme alle opdateringerne på din HD evt brænde dem ned på
> en skive, så er du fri for at hente dem hver gang, når din forbindelse

Hej Kim
Disse opdateringer i Windowsmappen, er det de mapper der ser sådan ud:
[$NtUninstallQ810565$] Dem er der 27 af, for så vil jeg da brænde
dem på Cd, det har jeg bare ikke tænkt på. Men jeg har da SP1
liggende på mit D Drev og har da også haft brug for det nogle gange,
men du har da ret, det er da noget hurtigere og helt fint hvis siden er
nede.
Mvh. John

Fra : Kispus

Dato : 22-08-03 19:32

Jeg glemte at spørge:
Disse Update-mapper er skjulte, men jeg kan se dem i Commander,
men hvordan kan jeg se dem via "denne computer/ c:\windows...........??
Mvh. John

Fra : Kispus

Dato : 22-08-03 19:44

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Disse Update-mapper er skjulte, men jeg kan se dem i Commander,
> men hvordan kan jeg se dem via "denne computer/ c:\windows...........??

Funktioner/mappeindstillinger/vis
flueben i : Vis skjulte filer og mapper.
Hilsen John (og en hilsen til Madsen)