MS Windows
briani 27239
afinstaller msn4
Fra : Morten

Dato : 22-08-03 06:55

jeg har netop installeret msn 6, men nu popper både msn4 og msn6 op. hvor
fjerner jeg version 4?

ml

Fra : Kim Rubeck Jensen

Dato : 22-08-03 08:14

Kør/Run....

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Det kommer måske en fejl men det virker....

/Rubeck

Fra : Leo E

Dato : 22-08-03 09:43

> [...]
> jeg har netop installeret msn 6, men nu popper både msn4 og msn6 op. hvor

Har du den ikke i tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet?
Leo

Fra : jens

Dato : 24-08-03 09:12

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

hvor

Den kan ikke "fjernes", men i indstillinger kan den forbydes at starte med
windows, og forbydes at køre i baggrunden.......

> Har du den ikke i tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet?

Msn4.7 ligger i tilføj/fjern windowskomponenter, da den er integreret i OE,
men hvis den fjernes virker fjernsupport ikke fra MSN.
Hvis man forsøger sig bliver man sendt hen og hente MSN4.7, men hvis man
lader den være på maskinen, og bare nægter den at køre i indstillingerne
virker fjernsupport i MSN6.0

En anden bieffekt af msn 6.0 er at kontaktpersoner ikke vises i OE som on
eller offline, som med 4.7

Det er muligt det bliver rettet.... engang.

Mvh Jens