Office 2000 Premium eller Pro
Fra : bb

Dato : 22-08-03 13:51

Hvad er forskellen på Microsoft Office 2000 Premium og Pro?

Johs

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-08-03 13:56

"bb" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på Microsoft Office 2000 Premium og Pro?

I Premium får du Frontpage og Photodraw med. I Pro kun Word, Excel,
Powerpoint, Outlook og Access.

Jan

Fra : pre

Dato : 22-08-03 14:27

Selvfølgelig kan jeg ikke huske det - men er det ikke "kun" PhotoDraw1" som
er/var med i den suite?
Som bekendt har MS droppet PhD, og hvis Etteren er med der er det snyd.
pre

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-08-03 15:51

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> er/var med i den suite?
> Som bekendt har MS droppet PhD, og hvis Etteren er med der er det snyd.

Hm! Det kan jeg faktisk ikke huske. Jeg har Photodraw som separat program,
og er skiftet helt til XP nu (suk!), så jeg er ikke sikker.

Jan

Fra : pre

Dato : 22-08-03 16:42

Hvis dit suk har noget at gøre med problemer mellem PhD og XP så er der
efterhånden dukket løsninger frem, øh... vel at mærke hvis det er version
2.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-08-03 12:48

> Hvis dit suk har noget at gøre med problemer mellem PhD og XP så er der
> efterhånden dukket løsninger frem, øh... vel at mærke hvis det er version
> 2.

Sukket var nu mest rettet mod XP generelt. Ikke mindst mod alle MS
"hjælpemidler", som på mig virker mest af alt som irritationsmomenter

Jan

Fra : pre

Dato : 24-08-03 15:55

Det kan vi nemt blive enige om. Selv med Win2000 og Word2K er det slemt
selv om jeg med hård hånd rydder mange af vejen.

Fra : hcma

Dato : 22-08-03 23:24

"bb" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på Microsoft Office 2000 Premium og Pro?
>
> Johs

Jeg kan ikke huske hvad der følger med Pro, men 2000 Premium indeholder
(fordelt på 4 cd'er)
Word + Excel + Outlook + Powerpoint + Access + Frontpage + Publisher + Small
Business Customer Manager + PhotoDraw + Office-serverudvidelser + en masse
clipart
m v h
HC