Hvad betyder det ?
Fra : Flemming

Dato : 22-08-03 00:07

Sidder her og surfer lidt, da min 6610 pludselig tænder display og keyboard
imedens den er i screensaver mode, og forsat er det. Hvad kan årsagen være
til det ?

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 22-08-03 06:06

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Sidder her og surfer lidt, da min 6610 pludselig tænder display og
keyboard
> imedens den er i screensaver mode, og forsat er det. Hvad kan årsagen være
> til det ?

Ren og skærm software "fejl", selvom det nu ikke kan sætte mit pis i kog...
Det er kun i version 4,74 at dem gør det, min tidligere version 4,18 gjorde
det ikke, men der var til gengæld så mange fejl med alt muligt, at selvom
man fik hjælp af en gennemsnitlig landsby, så var der ikke fingre nok til at
tælle fejlene i den software *GG* - indtil videre er det ligge lys "problem"
det eneste jeg har oplevet med 4,74'eren...

/ Jonas :)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 22-08-03 06:09

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse

> Ren og skærm software "fejl"

Skulle selvfølgelig stå "Ren og SKÆR software fejl" - men det er lidt
tidligt på dagen... det har intet med skærmen at gøre :-/

/ Jonas

Fra : Flemming

Dato : 22-08-03 10:08

Jonas M. Nielsen <dream@on.com> skrev i en meddelelse

> indtil videre er det ligge lys "problem" det eneste jeg har oplevet
> med 4,74'eren...

Har samme software, og har problemer med wap browseren, stort set hver gang
jeg skal bruge wap, skal jeg ind manuelt og tømme cache'en for ikke at sidde
og glo på gamle sider (Kan man slå det helt fra ?)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-08-03 10:56

On Fri, 22 Aug 2003 11:08:16 +0200, "Flemming" <spamme@trashcan.dk>
wrote:

> [...]
>jeg skal bruge wap, skal jeg ind manuelt og tømme cache'en for ikke at sidde
>og glo på gamle sider (Kan man slå det helt fra ?)

Det er lige netop meningen med cachen, at du skal kunne se nogle/noget
at siderne før at den konnecter og du så kan komme videre for netop at
sparer på WAP trafikken og derved dine penge.

At cachen realt set så ingen forskel gør som sådan er så en anden side
af sagen.
Flemming Jacobsen

Fra : Flemming

Dato : 22-08-03 19:08

Thunderbird [7100] <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lige netop meningen med cachen, at du skal kunne se nogle/noget
> at siderne før at den konnecter og du så kan komme videre for netop at
> sparer på WAP trafikken og derved dine penge.

Ja, ja, men hvis man f.eks. læser nyheder er det jo totalt umuligt hvis det
er dem fra igår.
Ligeledes når man f.eks. bruger xgryde, er der problemos. Kan man via wap
siden specificere at der skal refreshes hver gang ?

Det kan ikke være sådan det skal virke, ellers må man ha mulighed for at slå
det fra i tlf. (Vil skrive til Nokia)

> At cachen realt set så ingen forskel gør som sådan er så en anden side
> af sagen.

Jo, det gør jo den forskel at jeg skal ind og refreshe stort set hver eneste
gang. ;-(

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-08-03 10:55

On Fri, 22 Aug 2003 07:06:08 +0200, "Jonas M. Nielsen" <dream@on.com>
wrote:

> [...]
>tælle fejlene i den software *GG* - indtil videre er det ligge lys "problem"
>det eneste jeg har oplevet med 4,74'eren...

Det problem har jeg sjovtok ikke med min 6610 og jeg kører også med
Software 4.74.
Flemming Jacobsen

Fra : Rander

Dato : 23-08-03 01:09

Fri, 22 Aug 2003 07:06:08 +0200 brugte Jonas M. Nielsen 18 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>tælle fejlene i den software *GG* - indtil videre er det ligge lys "problem"
>det eneste jeg har oplevet med 4,74'eren...

Jeg har nu opdaget en anden fejl også: Når man hører radio og modtager et
opkald, så skifter den selvfølgelig tilbage til radioen når opkaldet er
færdigt - men så har den skruet ned for radioen til en eller anden
standard-styrke... Lige så vel som hvis stikket "falder ud", og man sætter
det i igen, så spiller den videre - men har skruet ned...

I forhold til 4.18 er det nu ikke noget jeg kan hidse mig videre op over...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Den anden vogn ramte min, uden at give tegn på,
hvad den havde i sinde. (Skadesanmeldelse)