MS Windows
briani 27239
Glemt email-adresse
Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-08-03 00:21

Hej.
Jeg har en bekendt, der desværre har "glemt" sin email-adresse. Hun kan
huske noget af den, men det hjælper jo ikke ret meget. Hun er ADSL-kunde hos
TDC, men findes der en måde at finde ud af hvilken email-adresse, der er
tilknyttet abonnementet? Muligvis TDC kan oplyse email-adressen udfra
brugernavnet?

På forhånd tak.
Søren

Fra : jens

Dato : 22-08-03 00:46

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> [...]
> TDC, men findes der en måde at finde ud af hvilken email-adresse, der er
> tilknyttet abonnementet? Muligvis TDC kan oplyse email-adressen udfra

http://mail.tdconline.dk , bruger nr + password, burde give mailadresse via
webmail.

Eller tdconline.dk , tjenester , mailkattalog , navn og adresse......

Mvh jens

Fra : Torben

Dato : 22-08-03 00:50

Også kendt som: http://www.epost.dk/

--
Torben Koch
They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.

Fra : jens

Dato : 22-08-03 06:29

"Torben" <me@somewhere.int> skrev i en meddelelse

> Også kendt som: http://www.epost.dk/

Tdc har så mange navne at det er en fuldtids beskæftigelse bare at holde øje
med dem.

Mvh Jens

Fra : Torben

Dato : 22-08-03 00:47

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f4553a1$0$97272$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

-snip-

> Muligvis TDC kan oplyse email-adressen udfra
> brugernavnet?

ja, det kan de.

--
Torben
They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-08-03 10:34

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> email-adresse, der er tilknyttet abonnementet? Muligvis TDC kan
> oplyse email-adressen udfra brugernavnet?

Tak for alle svarene

Søren

Fra : 3066@c.dk

Dato : 24-08-03 05:50

Be din bekendt om at kigge i indbakke der må vedkommende da have emails
liggende og på dem kan man se sin email addr.

mvh.u3066