Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Falske Canon kameraer
Fra : Dennis H

Dato : 21-08-03 13:35

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 21-08-03 14:40

Dennis H wrote:

> http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=14895

- den kan læses her med knap så meget forstyrrende pladder omkring

<http://www.dpreview.com/news/0308/03081107canoncounterfeit.asp>

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-08-03 15:22

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
news:3F44CBB2.9010709@brunholm-> - den kan læses her med knap så meget
forstyrrende pladder omkring

> <http://www.dpreview.com/news/0308/03081107canoncounterfeit.asp>

ÅÅHH- det er altså til at brække sig over - ikke dig, Jesper - men over
monopolernes tåreperseri:
Globen bliver mere og mere global (fnis) og jo større virksomhed, jo mere
"globalitet" ønsker de, fordi det er vejen til expansion.
Danske møbler og Lego og og og og kæmper mod kopier.................og det
gør de stakkels software-producenter og de stakkels super-musik-stjerner
også.
Og nu tror i, at jeg går ind for ulovlig kopiering. Det gør jeg ikke. Men
tingene hænger sammen - sælger man et produkt med penge i, som ingen har
brug for, gavn af, ja.........og er der så også rigtigt mange gysser i det,
skal det beskyttes med alle midler, - lobbyisme in natura.
Og er man erklæret tilhænger af liberalisme for at promovere sin egen
ekspansion, må man acceptere liberalismens ultimative
betingelser...........
Og jeg ville sindsygt gerne have en Leica M5 med den der Elmarit til
........., men til 35000+, thanks no. Men hvis nu Voigtlander også lavede
huset til deres pris........

I sidste ende er det jo ikke som, Canon skriver, et spørgsmål om at beskytte
forbrugeren mod bla bla bla. Det er udelukkende et spørgsmål om at beskytte
firmaet Canon. Og hvem er interesseret i det, hvis andre kan levere lige så
gode ting til 1/2 pris.
Med risiko for at blive lignet med en Bo........ Canons attityde er hykleri
af dimensioner !

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Dettmaring

Dato : 21-08-03 16:14

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
beskytte
> firmaet Canon. Og hvem er interesseret i det, hvis andre kan levere lige

Hmm, bliver de falske Canon kameraer solgt som et Canon? I så fald er det
dig der har et problem!
Er det et firma, der fremstiller produkter der til forveksling ligner
Canons, men hedder noget andet, ja så har du også et problem, hvis du tror
du har købt et Canon.
Og hvilke typer af kameraer drejer det sig i øvrigt om ?? Hvis mit Canon
kamera kan købes til under det halve og der står Canon på det, hvordan
tjekker man så om det er et rigtigt kamera?? Formentlig ved ydelsen, men det
kan være de kommende dage bringer lys over dette.

Venlig hilsen
Carsten
www.fysikogkemi.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-08-03 18:55

Dettmaring <dettmaring@fjernedettestofanet.dk> wrote:

> [...]
> rigtigt kamera?? Formentlig ved ydelsen, men det kan være de kommende dage

Jeg kan ikke forestille mig, at det på nogen måde vil være rentabelt at
lave et kamera, der til forveksling ligner et Canon, men som har ringere
indmad. Jeg vil snarere tro, at der er tale om billige og dårlige
kameraer, der står "Canon" på. Det er en meget almindelig måde at
forfalske elektronik på. Nogle gange staver de navnet lidt forkert, men
de bruger samme bogstaver som det originale, og naive turister hopper på
den. De fleste mennesker, der køber et kamera til rimelig pris, kender
ikke Canons modeller. De ser bare et kamera, som ligger indenfor deres
prisramme, og så står der Canon på. Det navn kender de måske som et
velrennomeret kameramærke, og så tror de, at der er tale om kvalitet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Børge Larsen

Dato : 22-08-03 06:13

Magen til useriøs pladder har jeg dog aldrig hørt.

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 08:13

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Magen til useriøs pladder har jeg dog aldrig hørt.

Ovenstående er til gengæld et velargumenteret synspunkt.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-08-03 07:15

"Ole Larsen" skrev
> Og jeg ville sindsygt gerne have en Leica M5 med den der Elmarit til
> ........, men til 35000+, thanks no. Men hvis nu Voigtlander også lavede
> huset til deres pris........

Så ville det jo ikke være en Leica M5, vel?
Tøf du bar lykkelig rundt i dine Adodas sko og
Lefis bukser.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 08:08

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i en meddelelse

> "Ole Larsen" skrev
>
> Så ville det jo ikke være en Leica M5, vel?
> Tøf du bar lykkelig rundt i dine Adodas sko og
> Lefis bukser.

Jamen det er jo netop sagen - funger tingene lige så godt, er det for mig
lige meget hvad der står på af navn.
Mvh
Ole

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-08-03 09:48

"Ole Larsen" skrev
> Jamen det er jo netop sagen - funger tingene lige så godt, er det for mig
> lige meget hvad der står på af navn.

Præcis.
Med mindre der står Canon og produktet
ikke er fremstillet af Canon. Hedder det Comon
eller Ganon, kan alle se der er tale om et kopiprodukt.
Der er iøvrigt ikke meget blær i en Rolex kopi til 5$.
Dit eksempel med Leica'en er udmærket.
Leica laver Leica'er og Voigtländer laver Voigtländer.
Sådan er det.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 22-08-03 10:35

Peter Schrøder wrote:

> Leica laver Leica'er og Voigtländer laver Voigtländer.
> Sådan er det.

Hva' er der ikke noget med, at fabrikken hedder Leitz, og Leica
er et varemærmærke...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-08-03 11:25

"Niels Ebbesen PowerBook" skrev
> Hva' er der ikke noget med, at fabrikken hedder Leitz, og Leica
> er et varemærke...?

S'fø'li' ! det var en smutter.
Men derfor må man gerne lave Leica-kloner, man
må bare ikke kalde dem Leica.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 22-08-03 11:34

Peter Schrøder wrote:

> S'fø'li' ! det var en smutter.
> Men derfor må man gerne lave Leica-kloner, man
> må bare ikke kalde dem Leica.

Leica kopier har eksiteret i mange år, de er russiske, de vejer
et halvt ton og hedder Zorki...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-08-03 11:58

"Niels Ebbesen PowerBook" skrev
> Leica kopier har eksiteret i mange år, de er russiske, de vejer
> et halvt ton og hedder Zorki...

Njah... Man sku' vist være mere end almindelig naiv
for at forveksle en Zorki med en Leica.
Men selvfølgelig: Hvis man aldrig har set en Leica...
Desuden synes jeg ikke at Zorki nogen sinde har
givet sig ud for mere end det var: En ekstremt dårligt udført
gang russisk klamp. Men hvis de havde skrevet Leica på
den...
He he. Det var forresten sjovt at se folk stå og kæle med
Zorki'en på samme måde, som hvis det vitterlig havde
været en Leica. Næsten som vores dages Folkevogns
kørere. 3. gang skidtet brød sammen, gik sandheden op
for dem: Kvalitet koster, men ikke alt der koster er
nødvendigvis kvalitet...

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 08:22

Og måske burde man tilføje til ære for de der ikke husker det :
Den Japanske industri kom efter 2. verdenskrig op at stå bl. a. v. hj. a.
kopiering af vestlige produkter, bl. a. kameraer. Og nu skal
"frihandelsområdet" EU hjælpe dem med at bekæmpe samme tiltag ?

Fra : Martin K. R.

Dato : 22-08-03 09:10

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> kopiering af vestlige produkter, bl. a. kameraer. Og nu skal
> "frihandelsområdet" EU hjælpe dem med at bekæmpe samme tiltag ?

Johh, men nu bestod 'kopieringen' vist mere i at man var i stand til at
fremstille varer som både var bedre og billigere. Der var da vist ikke tale
om forfalskede (counterfeit) varer?
Ganske vist er nyheden om de falske Canon kameraer lidt kortfattet, men det
skal vel forstås som deciderede forfalskninger, dvs. kopier der sælges som
den ægte vare?

Martin

Fra : KASO

Dato : 22-08-03 15:40

"Ole Larsen" skrev d. 22-08-03 08:22 dette indlæg :
> [...]
> kopiering af vestlige produkter, bl. a. kameraer. Og nu skal
> "frihandelsområdet" EU hjælpe dem med at bekæmpe samme tiltag ?

Onde tunger påstår ellers at japanernes evner til at fremstille gode
kameraer opstod fordi de skulle bruge dem til industrispionage ...

(Lexus' topmodel er et glimrende eksempel på at de ikke helt har glemt
den metie - men det er vist temmeligt OT)

http://www.kandu.dk/

Fra : Tom

Dato : 22-08-03 16:59

> Onde tunger påstår ellers at japanernes evner til at fremstille gode
> kameraer opstod fordi de skulle bruge dem til industrispionage ...

Hmm i vores firma har vi i årevis selv inviteret japanere til at komme og
lære fra os. Det samme har man gjort i USA fra 50'erne og frem til i dag.
Japanske firmaer og universiteter inviterer også Europærene til Japan for at
lære japanske produktionsmetoder så hvor meget spionage der reelt har været
tale om...........

--
Tom

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-08-03 09:06

Ole Larsen wrote:
> ÅÅHH- det er altså til at brække sig over - ikke dig, Jesper - men over
> monopolernes tåreperseri:

Tjah - jeg ser sådan på det: Det er jo ikke fordi Canon på nogen måde
har monopol på at lave kameraer - og det er ikke på nogen måde
sammenligneligt med musik-kartellerne som kæmper en brav kamp for at
lukke for andre distributører, og samtidig med ublu lobbyisme får lagt
mærkelige forbrugsafgifter på varer som ikke nødvendigvis har noget med
deres kundes ophavsret at gøre.

Jeg gider ikke bruge penge på Medion/Trust/YouNameIt - kamera-kvalitet.
Den bedste kvalitetsgaranti jeg kan få på dagens marked hvor mange
faktorer ikke opgives til køber (tildels fordi det ikke er muligt -
linsekvalitet er fx svært at opgive i tal), er mulighed for grundig
aftestning eller et mærkevareprodukt som man ved man kan regne med og få
garantireparation på alle steder.

Derfor _er_ det vigtigt at jeg kan regne med at når der står 'Canon'
eller 'Nikon' udenpå, så er det også det der er indeni, med tilhørende
kvalitet og garanti.

Jeg kan til gengæld i nogen grad følge dig når vi snakker om
teknologibeskyttelse med patenter. Her er formålet oprindelig (så vidt
jeg er orienteret) at det kan betale sig at bruge tid på at opfinde og
produktudvikle. Det er rimeligt og fornuftigt, men filmen knækker når
det så mange år efter er umuligt at lave noget der ligner Lego, eller
når man kan beskytte kodestumper der er så basale så enhver programmør
uanende kan blive patentrettighedsbryder ved et tilfælde.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 09:43

> [...]
>
> Derfor _er_ det vigtigt at jeg kan regne med at når der står 'Canon'
> eller 'Nikon' udenpå, så er det også det der er indeni, med tilhørende

Ja, ok, men den tid er også forlængst overstået. En Volvo, en Rollei, et
Gram osv er ikke mere hvad navnet navnet engang stod for. Tilsvarende er der
nok det meste af en verden til forskel på kvaliteten i en billig Nikon SLR
og i en dyr ditto. Det må man da håbe med den prisforskel der er.
Men man skal ikke tage min udgydelse så alvorligt. At Canon får lokket EU
med i kampen mod kopieringen er for mig blot en naturlig følge af en
samfundsudvikling, der på nogle områder forekommer mig særdeles uheldig. At
man kopierer et produkt er blot tegn på at det måske er værd at kopiere. Og
kopiering er i sig selv ikke noget negativt, tvært imod er den en væsentlig
del af udviklingen.
Men hykleriet omkring mærkebeskyttelse er helt utålelig når man påstår at
det sker for forbrugerens skyld.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 22-08-03 10:46

Ole Larsen wrote:

> Men hykleriet omkring mærkebeskyttelse er helt utålelig når man påstår at
> det sker for forbrugerens skyld.

Det er rigtigt i mange sammenhænge, jeg har kendskab til et
textiltrykkeri, som i flere år har trykt logo'er på billige
T-shirts fra Kina, kunden var et kendt dansk tøjvaremærke, som
solgte disse femkroners T-shirts for over 100 kr.

Men i andre sammenhænge ka' et varemærke godt borge for, og
garantere en god kvalitet og service, og det er jo ikke en ulempe
for forbrugerne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thore Sorensen

Dato : 22-08-03 13:21

On Fri, 22 Aug 2003 11:46:19 +0200, Niels Ebbesen PowerBook
<niels@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>T-shirts fra Kina, kunden var et kendt dansk tøjvaremærke, som
>solgte disse femkroners T-shirts for over 100 kr.

Jeg havde for mange år siden et lille parti lommeregnere (ca 100) mærket
SHRAP.(Samme font osv som de originale Sharp)
Solgte dem til en kræmmer, der tog dem med på markeder...
Et par år efter besøgte jeg ham, og kommenterede: "Nå, du har stadig
ikke solgt alle SHRAP-lommeregnerne?" (Han havde ca 10-12 stk tilbage)

"??" Shrap?"....sagde han..

Tog en af dem og viste ham påtrykket...

"Det var s*****...det er der ikke et øje, der nogensinde har opdaget -
heller ikke mig..." var hans reply...:)

--
Venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
Croma 2.0 'ie' 1993 - Pluto 1.2 '60SX' 1997 - Adria 'Unica' 502LH 1996

(fjern 'Z'-erne hvis du mailer direkte)

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 22-08-03 11:03

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i dk.fritid.foto:

> [...]
>del af udviklingen.
>Men hykleriet omkring mærkebeskyttelse er helt utålelig når man påstår at

Hvis et Canon-kamera koster 10.000 kr. og et Voigtländer-kamera koster
1.000, og en vaks forretningsmand så taget et Voigtländer-kamera og
stopper ind i et Canon-kamera-kabinet og sælger det for 8.000 kr.
under navnet Canon, hvem er det så han snyder?

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-08-03 11:34

"Jens Tønnesen" skrev
> Hvis et Canon-kamera koster 10.000 kr. og et Voigtländer-kamera koster
> 1.000, og en vaks forretningsmand så taget et Voigtländer-kamera og
> stopper ind i et Canon-kamera-kabinet og sælger det for 8.000 kr.

Ole bli'r ihvertfald glad.
Det virker på mig som om han er tilfreds med en afstøbning,
så længe der bare står det rigtige på forsiden.

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 11:52

> Ole bli'r ihvertfald glad.
> Det virker på mig som om han er tilfreds med en afstøbning,
> så længe der bare står det rigtige på forsiden.

Jeg forstår ikke at du pludseligt bliver personlig og at du tillægger mig
synspunkter, jeg ikke har givet udtryk for.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-08-03 12:10

"Ole Larsen" skrev
> Jeg forstår ikke at du pludseligt bliver personlig og at du tillægger mig
> synspunkter, jeg ikke har givet udtryk for.

Du har ret. Det ligner mig heller ikke.
Men din hetz mod fabrikanternes beskyttelse
af deres varemærker irriterede mig.
Du HAR givet udtryk for:
At fabrikanterne ikke skal ha' hjælp til
at beskytte deres varemærker.
At kopiprodukter gør originale produkter
bedre og billigere.
At fabrikanten ikke tager skade af, at hans
produkt blivet lavet efter på et køkkenbord
i Manilla og solgt til halv pris.

Nu vil jeg gå ned og købe en liter Arla
økologisk skummetmælk og håbe at det
er den originale vare...

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 12:52

> [...]
> bedre og billigere.
> At fabrikanten ikke tager skade af, at hans
> produkt blivet lavet efter på et køkkenbord

Der er IMHO ikke tale om hetz.
Og din gendigtning af mine synspunkter er noget tendentiøs.
Mvh
Ole

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 11:39

"Jens Tønnesen" <usenet@pressefoto.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> stopper ind i et Canon-kamera-kabinet og sælger det for 8.000 kr.
> under navnet Canon, hvem er det så han snyder?

Lad mig besvare dit fiktive sp. med et mere realistisk. Hvem snøres hvis
McDonald tryner en pølsemand fordi han kalder sig McAlban.
Et sidespring : Nogle Voigtlander-obj. skulle i optisk henseende overgå
tilsvarende org. Leica.( se Leica brugergruppe )

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-08-03 12:05

Ole Larsen wrote:

> Lad mig besvare dit fiktive sp. med et mere realistisk.

Der er noget du har misset i den her debat. Der _sælges_ rent faktisk
kamerahuse som ligner Canons, Nikons osv til forveksling udenpå, hvor
der står Canon, Nikon osv. udenpå, men indmaden er "Quasimodo fine tecqniq".

Er det, eller er det ikke, i forbrugerens interesse at undgå et sådant
kopiprodukt?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 12:27

> [...]
tecqniq".

> Er det, eller er det ikke, i forbrugerens interesse at undgå et sådant

Det er naturligvis i forbrugerens interesse at kunne være klar over hvad man
køber. Det uanset om det er "ægte" eller om det er Samsung, der har lavet
Rollei,en. På den anden side er de fleste vist lige glade med om Renault
oprindeligt lavede motoren i Volvoen, så længe det funger.
De to links om forfalskningerne angav ikke specifikt hvori forfalskningerne
skulle bestå.
Men vi er vist ved at være lidt OT, så selv om det var mig der startede,
fader jeg stille ud hermed.

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 22-08-03 12:56

> [...]

>Lad mig besvare dit fiktive sp. med et mere realistisk. Hvem snøres hvis
>McDonald tryner en pølsemand fordi han kalder sig McAlban.

Svar du bare på mit spørgsmål først, så skal jeg svare på dit
bagefter...

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Tom

Dato : 22-08-03 17:04

> Men hykleriet omkring mærkebeskyttelse er helt utålelig når man påstår at
> det sker for forbrugerens skyld.

Pjat med dig
Hvis de kan lave en godt kamera i korea til 1/3 af prisen så er det ok med
mig (som forbruger) men de skal ikke kalde et Goldstar for Canon når det
ikke ER et Canon.
Som forbruger ved man også bedre hvad det er man køber når der ikke svindles
med navne.

--
Tom

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-08-03 00:16

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke ER et Canon.
> Som forbruger ved man også bedre hvad det er man køber når der ikke

Jamen, jeg er jo på trods tidligere udsagn nødt at kommentere:
Det er IMHO stinkende ligegyldigt om det hedder Poul eller Per, Goldstar
eller Canon, eller andet. Det må i den sidste ende være et spørgsmål om
hvilken kvalitet man for for pengene - ikke hvilket mærke. Og jeg har
personligt tillid til at forbrugerne selv kan finde ud af dette, hvis de
eller får lov, underforstået ikke bliver hjernevasket væk fra det, sagen, af
en eller anden overvældende reklameindsats, handelsorganisation.......eller
af en eller anden automattænkemåde....... Hvis du eller andre skulle være i
tvivl om markedsmekanismerne, kan jeg da anbefale "Fastfood Nationen" af
Eric. Schlosser. ISBN: 87-7955-139-4

Fra : Tom

Dato : 23-08-03 08:46

> Jamen, jeg er jo på trods tidligere udsagn nødt at kommentere:
> Det er IMHO stinkende ligegyldigt om det hedder Poul eller Per, Goldstar
> eller Canon, eller andet.

IKKE for mig.
Jeg vil aldrig betale en høj pris for en vare med et falsk varemærke, du har
ret at det er ligegyldig hvem der har lavet det SÅLÆNGE at tingene bliver
solgt som det de er (navnet på varen).
Følgende tænkte eksempel:
nr1: 1 stk Canon pris 9.995 Kr (ægte vare)
nr2: 1 stk Canon pris 9.995 Kr (falsk vare)
Jeg vil ikke eje nr 2 fordi der reelt ikke er tale om et canon men derimod
et ukendt mærke. Jeg vil ikke støtte virksomheder som driver plat og måske
tilsidesætter de værdier som er vigtige for mig. (noget med miljø,
sikkerhed, anstændig behandling af mennesker, kvalitet).

Et mærkevare har brugt meget energi, tid og penge på at opnå et image og
respekt omkring sine produkter og det er IKKE i orden at et eller
øst-skrammel skal tilsnuske sig dette på unfair måde.
Hvis et østmærke-produkt er godt selv om man ikke kender navnet så skal folk
nok før eller siden få øjnene op for det.

> Det må i den sidste ende være et spørgsmål om
> hvilken kvalitet man for for pengene - ikke hvilket mærke.

Helt enig. Men jeg vil ikke betale eks.vis 9.995 Kr for et kopiprodukt når
jeg kan få den originale vare til samme pris. Hvis jeg VED at jeg køber et
produkt fra østen med et lovligt navn, så er det i orden med mig.

> [...]
af
> en eller anden overvældende reklameindsats,

Ja du har ret, en forbruger kan godt selv tænke og for nogen er et ALDI
kamera lige så godt som et Canon fra en fotohandler mens det for andre HAR
en betydning.

....... Hvis du eller andre skulle være i
> tvivl om markedsmekanismerne, kan jeg da anbefale "Fastfood Nationen" af
> Eric. Schlosser. ISBN: 87-7955-139-4

Har arbejdet 20 år i en virksomhed som passer MEGET godt på sit reg.
varemærke så jeg behøver ikke læse om det

--
Tom

Fra : Tom

Dato : 22-08-03 16:53

> [...]
det,
> skal det beskyttes med alle midler, - lobbyisme in natura.

Du taler imod bedre vidende.
Kommer selv fra en global virksomhed som selvfølgelig vil beskytte sit
varemærke mod kopiering.
Grunden til en merpris sammenlignet med en kopi kan ofte være at den
originale har et væsentlig bedre produkt. At originalen ikke bruger
børnearbejde, underbetalte folk som udnyttes på det groveste og i det hele
taget er miljøbevidst så også vores børn ikke skal overtage en svinesti.
Ord som garanti og service følger nok heller ikke kopien så meget.

Jeg er glad for alle de tiltag som straffer firmaer der driver plat på
mærkevarene.

--
Tom

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-03 18:01

Tom, jeg er stået af, selvom det var mig der startede. Måske er det lidt OT
og så fornemmede jeg begyndende personfnidder.

Fra : Tom

Dato : 22-08-03 18:20

> Tom, jeg er stået af, selvom det var mig der startede. Måske er det lidt
OT
> og så fornemmede jeg begyndende personfnidder.

Det er helt OK,
Du har heller ikke ret i det du siger

--
Tom