Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til slideshow.
Fra : Andersen

Dato : 20-08-03 20:40

Jeg har en lang serie billeder som jeg gerne vil lave et slideshow af.
Med mit digicam fulgte MAGIX's " Photos on CD". Desværre er
det en skrabet udgave som kun kan lave VCD og ikke SVCD.
Er der nogen herinde der kender et andet program hvor der er
mulighed for at lave SVCD og også gerne med effekt overgange
mellem billederne og baggrundsmusik.

Fra : emj

Dato : 21-08-03 06:45

On Wed, 20 Aug 2003 21:39:49 +0200, "Andersen" <andersen@nospam.dk>
wrote:

>Er der nogen herinde der kender et andet program hvor der er
>mulighed for at lave SVCD og også gerne med effekt overgange
>mellem billederne og baggrundsmusik.

http://www.ulead.com/
DVD picture Show 2 eller nyere
Hilsen emj

Fra : Andersen

Dato : 21-08-03 09:06

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.ulead.com/
> DVD picture Show 2 eller nyere
> Hilsen emj

Takker.

Fra : Ulrik Henneberg

Dato : 21-08-03 13:53

wrote:
>Er der nogen herinde der kender et andet program hvor der er
>mulighed for at lave SVCD og også gerne med effekt overgange
>mellem billederne og baggrundsmusik.

"MySlideshow" fra Anixsoft.
http://www.anixsoft.com/

Mvh. Ulrik
www.ulrikhenneberg.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 29-08-03 21:27

Andersen wrote:
> [...]
> Er der nogen herinde der kender et andet program hvor der er
> mulighed for at lave SVCD og også gerne med effekt overgange

Ulead DVD Picture Show

Fra : Peter SH

Dato : 30-08-03 05:29

Ja, det kan Adobe Photoshop Album, den kan bruges til alt du skal bruge.
Så tror jeg også at du kan bruge PowerPoint men så skal du selv brænde den
som SVCD.

Mvh Peter SH