Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot A80
Fra : Claria

Dato : 20-08-03 16:48

Hejsa Gruppe

Det er ikke kun et nyt EOS 300D som Canon er kommet med idag.
Der er også kommet et nyt PowerShot A80

Det lige meget en ny udgave af G3, men se selv
http://www.canon.co.jp/Imaging/psa80/index-e.html

Hilsen
Claria

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-08-03 17:18

Claria nospam wrote:

> Det er ikke kun et nyt EOS 300D som Canon er kommet med idag.
> Der er også kommet et nyt PowerShot A80
>
> Det lige meget en ny udgave af G3, men se selv
> http://www.canon.co.jp/Imaging/psa80/index-e.html

Hmm - jeg synes det ligner en 1 Mp opgradering af A70 med svingbar LCD
til forveksling, men mon vi i virkeligheden er ret uenige?

En væsentlig forskel til G3 er den manglende hot-shoe til blitz.

Udover LCD-vinklingen og de 4Mp ligner det mit A70 til forveksling -
også med de billeder af menuer og menu-features som er vist frem.

mvh (og tak for infotippet )

Jesper Brunholm

Fra : Timsah

Dato : 20-08-03 18:25

Kan osse ses på http://www.powershot.com/powershot2/a80/index.html
Svingdøren ser pænt ud, men er den pengene værd?

Fra : JG

Dato : 20-08-03 18:43

"Timsah" <aoude@hotmail.com> wrote in message
> Kan osse ses på http://www.powershot.com/powershot2/a80/index.html
> Svingdøren ser pænt ud, men er den pengene værd?

Hejsa

Har man 1. prøvet et kam med "svingdør" er det imo svært at undvære.
1) søgeren i de små kameraer er ofte for små og ringe.
2) Skærmen, TFT eller andet er nu stadig svær at se i skarpe vinkler når der
eks.vis skal tages et billede ved jorden eller over hovededhøjde.

Mvh. Jacob

<snip>

Fra : Timsah

Dato : 20-08-03 18:47

Jeg tænkte nu mere på, at LCD-skærmen var svær at se med når man stod og tog
billederne i dagslys. Jeg har en A60 (som jeg er glad for) men LCD-skærmen
er ubrugelig i sollys.
Så er det fint med en svingdør til at bukke om. Men så vidt jeg kan se på
billedet bukker døren kun til siden, hverken ned eller opad?

Fra : Timsah

Dato : 20-08-03 18:48

Se venligst bort fra den foregående mail, jeg har lige kigget på
http://www.powershot.com/powershot2/a80/features5.html og svingdøren kan
osse rotere 270 grader.
Spændt på den danske pris....