drop down menu?
Fra : Mugge

Dato : 05-04-01 23:44

Hej

Kan man lave en drop down menu i php?
Jeg havde tænkt mig noget i stil med menuen på: http://www.tv2.dk

Jeg har adgang til php4 og ssi på mit hotel.

Det skal dog siges at jeg absolut ingen forstand har på php - endnu - så
hvis der evt. kan henvises til et site hvor et "drop down menu" script kan
downloades eller lign., så vil det være fedt.

Takker på forhånd

Mugge

--

mugge.lfc@get2net.dk

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 06-04-01 01:09

> Det skal dog siges at jeg absolut ingen forstand har på php - endnu - så
> hvis der evt. kan henvises til et site hvor et "drop down menu" script kan
> downloades eller lign., så vil det være fedt.

Menuen på tv2.dk kan laves uden brug af serverside sprog som php

Du kan finde nogle http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

--
/Kristian Risager Larsen
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805