Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mit første lille "galleri"
Fra : Morten

Dato : 19-08-03 21:46

Har endelig fået taget mig sammen til at få lagt nogle af mine billeder ud.

Jeg vil senere lave et andet galleri og dele billederne op i gruppe. Men det
komme nok senere

Adressen. http://www.visual-astma.dk/billeder/gallery/

Evt. kommentare er velkommen. Har har mulighed for at ligge EXIF-data ud,
hvis folk intresserer sig for at

MVH Morten

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-08-03 22:18

On Tue, 19 Aug 2003 22:45:43 +0200, "Morten" <non@non.dk> wrote:

>http://www.visual-astma.dk/billeder/gallery/

>Evt. kommentare er velkommen.

Siden er enkel, pæn og velfungerende. Billederne har jeg ikke lige en
mening om.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 19-08-03 22:52

Morten wrote:

> Evt. kommentare er velkommen. Har har mulighed for at ligge EXIF-data ud,
> hvis folk intresserer sig for at

I nogle af billederne viser du gode takter, så klem du bare på,
du ka' ta et kik på flg. URL:
http://users.cybercity.dk/~dsl24018/ - han hedder også Morten og
er rigtig skrap til den genre som du også forsøger dig med.

EXIF-data er uinteressante, det er billederne der tæller...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 22:49

Det var da et smukt lille galleri. Billederne er spændende - der er gode
historier i dem! MERE!
Mvh
Goa

Fra : Terje Kleverud

Dato : 19-08-03 22:59

Morten <non@non.dk> wrote:

> [...]
>
> Adressen. http://www.visual-astma.dk/billeder/gallery/
>
> Evt. kommentare er velkommen. Har har mulighed for at ligge EXIF-data ud,

Jeg hopper her over å kommentere selve bildene dine, men jeg synes du
har valgt en fin måte å navigere i bildene dine på, ryddig og rett på
sak. Bra!

For ideell visning på min 15" iMac med oppløsning 800x600 hadde jeg dog
foretrukket at bildestørrelsen var <760x480, for å slippe å scrolle.

Gratulerer med en fin start!

--
Terje K Du bør gjøre det så enkelt som mulig
... men heller ikke enklere.

(A. Einstein)

Fra : Ivan Vogelius

Dato : 19-08-03 23:32

De sort hvide:
Jeg synes det er nogle rigtigt gode billeder. Det er en stil som jeg godt
vil eksperimentere lidt med og jeg ville være glad for billeder i den
kvalitet. De er simple og effektfulde.
Jeg kan godt lide overraskelsesmomentet i billede 7 (dørene). Resten kunne
man argumentere med at man har set før, men når det stadigt er effektfuldt
gør det vel ikke så meget.

Mvh Ivan

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-08-03 06:57

> [...]
>
> Adressen. http://www.visual-astma.dk/billeder/gallery/
>
> Evt. kommentare er velkommen. Har har mulighed for at ligge EXIF-data ud,

Hvis du er relativ ny udi fotografien, er der for mig ikke tvivl om at du
har en fremtid. I så tilf. er dit billedsyn spændende, omend jeg mener at se
inspirationskilder (Egglestone?). Der er enkelte ting, der kunne være bedre
udført : Eks. 3.sidste er mørkt gråt-i-gråt, 2.sidste er lyst ditto. Jeg
glæder mig til at se mere.

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Morten

Dato : 20-08-03 09:06

Hejsa

Og tak for de mange fine kommentarer, så får man jo lyst få lagt resten af
mine billeder ud også.

Det var nu ikke meningen at det var kommentarer til selve websiden. Da det
bare er et resultat af Arles Image Web Page Creator, som iøvrigt er kanon
godt program. Ang. opløsningen på siden. Jeg er selv så heldig at ha' en
relativ stor skærm og køre i opløsning 1600x1200. Jeg vil undersøge
muligheden for at ligge 3 størrelse billeder ud. Således der er thumbnail,
en størrelse der passer til visning på 800x600 og så en størrelse der passer
til 1024 eller større.

Med hensyn til mine erfaringer indenfor fotografi. Ja så fik jeg mit første
kamera her først på sommeren. Og har egentlig ikke intresseret mig for foto
før. Så jeg kan med sikkerhed sige at mine billeder er taget uden konkret
inspiration fra andres. Kan dog ikke sige mig fri for at ta' de der
klassiske billeder. Solnedgang, pigtråd, de er jo flotte (syntes jeg).
Jeg har dog leget i photoshop siden version 3.et-eller-andet. Jeg tror det
giver god base i opbygningen. Desuden er det jo super meget lettere at
efterbehandle når man kender sin vej rundt i photoshop

MVH Morten

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-08-03 09:30

On Wed, 20 Aug 2003 10:05:54 +0200, "Morten" <non@non.dk> wrote:

>Det var nu ikke meningen at det var kommentarer til selve websiden.

Så må du skrive det.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Morten

Dato : 20-08-03 09:43

Det er da helt i orden. Ingen skade sket
Skal nok poste når jeg har fået taget mig sammen og lavet en webside.

MVH Morten

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-03 11:49

Morten skrev i <news:3f432bde$0$6817$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,>:

> Og tak for de mange fine kommentarer, så får man jo lyst få lagt
> resten af mine billeder ud også.

Bare klem på - du er kommet fint fra start!

> Det var nu ikke meningen at det var kommentarer til selve websiden.
> Da det bare er et resultat af Arles Image Web Page Creator,

.... synes nok jeg kunne genkende ikonerne

> som iøvrigt er kanon godt program.

Enig. Især fordi der både er mulighed for at bruge skabeloner og
lave mere individuelle løsninger og så at programmet genererer
valid kode. Jeg er ikke stødt på noget bedre alternativ endnu.

--
Mange hilsner
Lotte M

Galleri Lottes point of view: http://www.lotte-m.dk/foto/

Fra : U. Pedersen

Dato : 20-08-03 10:57

Morten skrev:

> [...]
>
>Adressen. http://www.visual-astma.dk/billeder/gallery/
>
>Evt. kommentare er velkommen. Har har mulighed for at ligge EXIF-data ud,

Hej Morten

Flot galleri, og flot billede af Klippe Hans
http://www.visual-astma.dk/billeder/gallery/imagepages/image3.html

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)