Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny foto til kritik!
Fra : Rene

Dato : 18-08-03 19:34

Fra : Mikkel B. S.

Dato : 18-08-03 19:38

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:bhr60r$v9r$1@news.cybercity.dk...
> http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=19&id=96

Hej Rene

Det ser rigtig godt ud! Farverne er flotte og manden til højre gør, at det
ikke bare er en af
de "normale" reklamer.

God ide
--
Mvh.
Mikkel B. Siebken

Fra : Rene

Dato : 18-08-03 19:53

Tak

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-08-03 20:20

Mon, 18 Aug 2003 20:33:33 +0200, skrev Rene:

>http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=19&id=96

Har han tabt både øjne, næse, ører og mund, eller har han bare nogle
store og højtsiddende brystvorter?

Oh well, det er et utraditionelt banner med en lidt Jesus-agtigt
udstråling. Eneste anke er, at de tynde hårstreger i teksten står lidt
svagt. Jeg tror jeg ville vælge en skrift med knapt så store fødder og
så en anelse mere robust krop.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : emj

Dato : 18-08-03 20:39

On Mon, 18 Aug 2003 20:33:33 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

>http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=19&id=96

Den ryg har jeg set for nogle dage siden. På originalbilleder er der 4
4 ar på ryggen. Desværre husker jeg ikke, hvilken site, jeg så det på,
men er det dit eget billede eller har du reelt fundet det på nettet og
bare sat det ind i et banner?
Hilsen emj

Fra : Rene

Dato : 18-08-03 21:36

http://www.foto-basen.dk/?page=16&category=2&id=31

her er det originale billede, så kan du se hvem jeg har "stjålet" billedet
fra !

Fra : Rene

Dato : 18-08-03 21:37

Ups, her er det : http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=37616

- René

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 19-08-03 06:40

Hej René,

> Ups, her er det : http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=37616

Billedet er flot og spændende, men hvordan har du lavet den? Er det et slags
filter du bruger?

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : emj

Dato : 18-08-03 22:12

On Mon, 18 Aug 2003 22:35:51 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

>her er det originale billede, så kan du se hvem jeg har "stjålet" billedet
>fra !

Ja, du har jo lov til at hugge dine egne billeder
Hilsen emj

Fra : Rene

Dato : 19-08-03 09:33

Tak )