Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ridser på skærmen!
Fra : John Friis Løndal

Dato : 18-08-03 09:55

Jeg så engang et produkt der kunne rette små ridser i mobiltelefon
displayet, kan dette mon bruges til skærmen på et digitalt kamera?

Hvad hedder produktet, og hvor kan det købes?

My Best Regards from Agerskov, Denmark
John Friis Londal
Privat Email : londal@mail.dk
Privat homepage : http://home3.inet.tele.dk

Fra : Børge Larsen

Dato : 18-08-03 10:54

Det fås b.l.a. hos T Hansen, Middelfart. Jeg har ingen erfaring men hører
gerne andres mening.
Kig på www.Thansen.dk

Børge

Fra : Jesper Bach

Dato : 19-08-03 15:26

> Jeg så engang et produkt der kunne rette små ridser i mobiltelefon
> displayet, kan dette mon bruges til skærmen på et digitalt kamera?
>
> Hvad hedder produktet, og hvor kan det købes?

Prøv med Colgate, har virket fint for mig. Måske med børneversionen først
for et finere resultat, selv om jeg ikke er sikker på der overhovedet er
slibemiddel i børnetandpastaen.

/jesper

Fra : Felix

Dato : 19-08-03 16:54

On Tue, 19 Aug 2003 16:25:57 +0200, Jesper Bach wrote:

>Prøv med Colgate, har virket fint for mig. Måske med børneversionen først
>for et finere resultat, selv om jeg ikke er sikker på der overhovedet er
>slibemiddel i børnetandpastaen.

Kig på:
<http://www.skt.au.dk/inftpmus/Slibemi2.1.html>

og klik videre på afsnit 2.1.1

Så kan du sammenligne slibeevnen for de forskellige produkter.