Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Begrænset besparelse i EU
Fra : Sune Hesselgaard-A.

Dato : 16-08-03 08:23

Hej

Er Danmark virkeligt ved at blive et land hvor priserne nærmer sig det
europæiske prisniveau? Jeg har besluttet mig for at købe et Olympus C-750 UZ
og leder selvfølgelig efter det sted hvor det billigst på div. EU og danske
prissammenligningsmaskiner.

Det billigste jeg har kunne komme frem til er at ved købe i Tyskland, hvor
jeg ca. kan spare 500 kr., hvilket jeg ikke synes opvejer besværet med
nethandel, garantiordninger, manualer på tysk osv.

En anden mulighed er UK hvor der er mulighed for a spare op imod 1000 kr.
Jeg har bare ikke kunne finde en netbutik, som vil handle med kunder udenfor
UK.

Så det ender nok med at jeg går til "Kamerahuset" i KBH, med mindre der er
nogle andre der har erfaringer de vil dele med mig, som gør jeg kan spare
nogle penge ved køb af mit nye legetøj. Skulle der sidde en og have fortrudt
købet af det omtalte kamera, vil jeg være en interesseret køber under
forudsætning af at prisen er den rigtige

Go' weekend til alle

Venligst

Sune, Kbh V

Fra : Claria

Dato : 16-08-03 08:35

Hej Sune

Har du prøvet at se på fotobutikker i Malmö
Du kan spare mellem 15-25 pga. den svenske krone kun koster 0,83 Dkr.
Da du bor her Kbh. kan du jo lave en lille skovtur til Malmö, det koster kun
en tog bilet vist nok ca. 120kr.

Claudia ;-}

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 16-08-03 08:45

Claria nospam (claria@paradis.dk) skrev:

> [...]
> Da du bor her Kbh. kan du jo lave en lille skovtur til Malmö, det
> koster kun en tog bilet vist nok ca. 120kr.

Findes der nogen online forretninger?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 16-08-03 10:26

"Sune Hesselgaard-A." <suneha@FJERNDETTEmail.dk> skrev i
dk.fritid.foto:

> [...]
>og leder selvfølgelig efter det sted hvor det billigst på div. EU og danske

Lad os prøve at gentage forsøget:

Kelkoo.dk => PixMania.com: 5130.- (fransk)
ScandinavianPhoto.se: 5032.- (svensk)
Kelkoo.se => alfadigi.com.se: 4790.- (svensk)
Kelkoo.dk => Foto-fun.dk: 4775.- (dansk)
Kelkoo.dk => Digital4U.dk: 4769.- (dansk)
Kamerahuset.dk: 4730.- (dansk)
TechnikDirect.de: 4608.- (tysk)
Ny-camera.net: 4601.- (tysk)
Pricerunner.com => Amazon.co.uk: 3802.- (engelsk)

Alle priser er inklusiv moms, men eksklusiv forsendelse,
efterkravsgebyr og evt. værdiforsendelse. Priser i fremmed valuta er
opregnet til danske kroner via http://www.valutapriser.dk

Pricerunner.com har en fin oversigt med internationale priser på
kameraet:
http://uk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/146449/prices?allcountries=1&sort=3

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-08-03 17:47

Tror den evt. besparelse svinger meget fra vare til vare. Se evt. pris på
Mictrotek filmscan 3600 silverfast. Der er ca 1500 at spare i de i forhold
til dk.
Men på en canoscan 9900F er priserne næsten den samme de to steder.

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Sune Hesselgaard-A.

Dato : 17-08-03 08:40

Hej Jens og andre

Kender du til en UK-netbutik som vil handel med danskere?

Venligst

Sune

Fra : Flemming

Dato : 17-08-03 10:26

Nedenstående amazon.co.uk. Prøv også amazon.de !!

Fra : Jan

Dato : 17-08-03 18:12

"Flemming" <worldofnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nedenstående amazon.co.uk. Prøv også amazon.de !!

Kan ikke betale sig, der betaler du DK-momssats.

Jan