Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering!
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 16-08-03 08:10

Jeg har lagt lidt ny billeder ind på min hjemmeside www.hcstune.subnet.dk.
Har du lyst til at se så kik under 'Galleri II'.

Hans Chr. Sørensen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 16-08-03 09:53

Hans Chr. Sørensen skrev:

> Jeg har lagt lidt ny billeder ind på min hjemmeside www.hcstune.subnet.dk.
> Har du lyst til at se så kik under 'Galleri II'.

Jeg har været inde at se på dine billeder. Og jeg synes der er
mange gode.

Dette billede <http://www.fotokritik.dk/pics/33924.jpg> var det
første der faldt mig i øjnene. Det ville jeg gerne selv have
taget! Det er godt komponeret med elementerne på rette sted. Der
er også noget specielt ved fint ved farverne. Et fint billede!

Billedet <http://www.fotokritik.dk/pics/28216.jpg> taget et eller
andet i Sydeuropa, synes jeg også godt om. Måske det ville have
været bedre, hvis du var rykket lidt til venstre, så personerne
var blevet adskilt lidt, og damen samtidig kunne have dækket noget
af det grå (kasseapparatet?). Det virker lidt for iøjenfallende
nu. Her kan Photoshop da ihvertfald dæmpe det lidt.

Der er mange fine billeder at se på. Og du præsentere dem pænt.
Når jeg lige får lidt mere tid, vil jeg kigge nærmere på dem.

Din hjemmeside er nok under opbygning. Når jeg klikkede på nogle
af thumbnails'ene, virkede de ikke. Det kommer nok

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 16-08-03 10:11

Tak til Svend Erik for din interesse.

M.h.t. billedet fra Sydeuropa, vil jeg give dig ret. Jeg er heller ikke helt
tilfreds med det. Det er taget i Lissabon her i foråret, og man ser mange af
den slags 'kiosker' dernede.

Min hjemmeside er ganske rigtigt under opbygning, og for at fylde
Gallerisiden ud med billeder satte jeg en del ældre billeder ind hvor der
ikke er links til større billede, de vil efterhånden blive udskiftet.
Billederne uden links vil kunne findes under 'Gammelt galleri' med links.

Hilsen Hans