Udstilling
Fra : TM

Dato : 20-08-03 14:06

Hej

Min kat bliver 6 måneder præcis d. 21. september, hvor der er udstilling i
Svinninge.

Spørgsmålet er, om den rykker op i ungdyr-klassen på denne dag eller først
dagen efter - syntes, jeg har læst noget om det, men jeg kan ikke finde det,
så jeg håber, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig!!! ))

På forhånd TAK!!!!!!!!!!!!!!

MVH

Tina

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-08-03 14:16

Hej Tina!
Hvis din kat bliver 6 mdr på udstillingsdagen, så rykker den op i
ungdyr klassen.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Louise Hansen

Dato : 20-08-03 14:21

> [...]
> dagen efter - syntes, jeg har læst noget om det, men jeg kan ikke finde det,
> så jeg håber, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig!!! ))

Hej Tina!

Nu ved jeg det ikke helt præcist, men jeg vil mene, at killingen rykker
op i ungdyrklassen samme dag, som den fylder 6 måneder - det virker i
hvert fald mest logisk i mit hovede!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-08-03 18:18

"TM" <tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> skrev...
> [...]
det,
> så jeg håber, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig!!! ))

Hej Tina

Den rykker op i ungdyrklassen den dag den fylder 6 måneder.

Mvh.
Camilla
(udstillingssekr. Racekatten)

Fra : TM

Dato : 21-08-03 21:00

Camilla Scharff wrote:
> [...]
> det,
>
> Hej Tina
>
> Den rykker op i ungdyrklassen den dag den fylder 6 måneder.

Tusind tak for svarene!!!!!!

MVH

Tina

Fra : Trine Piltoft

Dato : 21-08-03 21:09

Min Kirsty bliver præcist 10 måneder på udstillingsdagen, og jeg har meldt
hende til i åben klasse. Nu blev jeg så også lige bekræftet i at den er "god
nok"

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: mail@piltofts.dk
Web: www.piltofts.dk