Er forstanden røget ? *G*
Fra : AEK

Dato : 20-08-03 10:36

Nu rabler det totalt for Oscar......
Han har feset rundt på altanen med sin æggeskal. Samtidigt med, at han
hylede, så huset tror, at jeg er i færd med at mishandle ham ;-(
MEN han storhyggede.

Nå, så kom det til altanstolen. 180 km i timen, op på den. Den vippede
bagover, dog blev han hængende.
Han hopper ned, og giver sig til at knurre MEGET højlydt af den. Pigerne
kom straks løbende - hvad sker der mon....
Vanvidet stopper ikke her, næ nej. Han drøner ind i stuen, og så blev der
pludselig ro.... Den kender I andre godt *G*
Mig ind i stuen. Hvem ligger mon på glasspisebordet og troner : Don Oscar!
Jeg kunne ikke nænne at sige : Oscar , NED !!!!
Så jeg vendte mig rundt , grinede og daffede ud af stuen.

Sikke en skøn kat, kan man andet end elske ham......Selvom det er absolut
FORBUDT at ligge på bordene !

Da seancen var slut, måtte Herren ud til madskålen og have fyldt op. Han
skulle jo nødig tabe sig .......

Hilsen
Anya og de lokale rødder.

Fra : Louise Hansen

Dato : 20-08-03 12:05

> [...]
> FORBUDT at ligge på bordene !
>
> Da seancen var slut, måtte Herren ud til madskålen og have fyldt op. Han

Hi hi, ja de er nu sjove, de kære små! Min Rokki er også total
dampbarn, og når han først får fyret op under fusserne og laver
hjulspind på parketgulvet, så er det med at komme af vejen. Engang, hvor
min søster, hendes kæreste og jeg havde en af vores videomarathon'er,
sprang den skøre kat i en kæmpebue liige op i den største skål med
chips, så skålen kurrede hele vejen hen ad sofabordet og endte på gulvet
med chips ud over hele stuen og en noget fortumlet Rokki siddende med et
fjoget udtryk i ansigtet liige midt i hele menageriet! *gg* Og kan man
få sig selv til at skælde ud? Nææhh, vist kan man ej! Kattene er og
bliver nu engang hjemmets ukronede konger!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 20-08-03 11:38

Tror det hedder at gå "besærk"....sådan er det bare med nogle af og til ...
*smiler genkendende til fræse-syndromet, som Mulle af og til også angribes
af"

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Mike

Dato : 20-08-03 15:05

Hej Anya

Jeg kunne vældig godt tænke mig at hører hvordan det går med Olivia

Mike

---

Fra : AEK

Dato : 20-08-03 18:23

"Mike" <hr_mike@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Anya
>
> Jeg kunne vældig godt tænke mig at hører hvordan det går med Olivia

Hej Mike,

har du ikke modtaget min mail ?
Det går over al forventning
Rich. & Olivia er total pjattet med hinanden. Hun er den skønneste og mest
kælne rod, man kan tænke sig.
Når Rich. sidder ved sin comper, ligger Olivia trofast ved siden af.
Vasker han op, tager hun selv turen op af hans tøj, og op på skuldrene *G*
Hver nat, sover hun på hovedpuden ved siden af ham.

Jeps, de to har det SKØNT sammen.

Fik fremkaldt billeder i fredags, som jeg skal have Rich. til at scanne ind.
Så skal du nok få dem at se.

Hilsen
Anya.

Fra : Mike

Dato : 21-08-03 14:36

Det lyder dælme fint da... Det er jeg rigtig glad for at hører, glæder mig
til at se nogle billeder, du må endelig hilse dem begge

Mike

---

Fra : Mike

Dato : 21-08-03 14:46

Har du forresten ikke en hjemmeside?

Mike

---

Fra : AEK

Dato : 21-08-03 17:30

> Har du forresten ikke en hjemmeside?

Nja Den er ikke for aktiv *G*
For noget tid siden fik jeg din mail adresse af Helle. Jeg skrev da til
dig.
Har du aldrig modtaget den mail, det var vist på micmac ?

I går sendte jeg 2 billeder på adressen, som du bruger i gruppen her - har
du modtaget dem ?

Hilsen
Anya.

Fra : Kate

Dato : 21-08-03 20:19

Nysgerrigheden driver mig, Anya. Hvem er Olivia? Har du fået endnu en
kat? Nej, så ville du vel ha' fortalt om det, ville du ikke?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : AEK

Dato : 21-08-03 21:11

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Nysgerrigheden driver mig, Anya. Hvem er Olivia? Har du fået endnu en
> kat? Nej, så ville du vel ha' fortalt om det, ville du ikke?

Hæ hæ, selvfølgelig kære Kate
Intet skal gå forbi Jeres næse *G*

Yndige Olivia har jeg skaffet en ven gennem denne gruppe, rettere Mike.
Hun er SÅ lækker, at jeg ville ønske, at jeg havde snuppet hende.......

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 22-08-03 22:16

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in news:bi3903$50jib$1@ID-
119019.news.uni-berlin.de:

> Intet skal gå forbi Jeres næse *G*

Nemlig *grin*

Okay, så er det iorden at du ikke har fortalt om hende

Fra : Mike

Dato : 21-08-03 20:38

Jo det er micmac, prøv at send igen, det kan være den røg ud som spam-mail
:-/

MVH
Mike

---

Fra : AEK

Dato : 21-08-03 21:13

"Mike" <hr_mike@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Mike, prøv at skriv på 2468@jubiimail.dk
Jeg har ikke længere adr. på micmac.

Så får du min private mailadresse, og jeg kan få din. Så vil jeg sende 2
stk. billeder af skønne Olivia.

/ Anya.

Fra : AEK

Dato : 23-08-03 09:19

Hej,

har du fået min mail m. billede ??????

Hilsen
Anya.

Fra : Kate

Dato : 21-08-03 20:16

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in

> Da seancen var slut, måtte Herren ud til madskålen og have fyldt
> op. Han skulle jo nødig tabe sig .......

Hold da op, her er der kun mad i skålene to gange om dagen, om morgenen
i ca. 10 min efter jeg er stået op og om aftenen i ca. 10 min lige når
jeg kommer hjem. Mows og Lante sørger for at intet ligger og bliver
gammelt.

Oscar lød da til at hygge sig grundigt. Jeg har efterhånden helt
opgivet borde-forbuddet for det er ikke til at overholde alligevel.