Hvilken race er der brugt i wiskas reklame~
Fra : H.C.Larsen

Dato : 19-08-03 17:55

Hvilken race er der brugt i wiskas reklamen? Katten er grå, ved ikke hvilken
race det er. Nogle der kan hjælpe mig med det?

Venlig hilsen Henrik.

Fra : Louise Hansen

Dato : 19-08-03 18:02

> Hvilken race er der brugt i wiskas reklamen? Katten er grå, ved ikke hvilken
> race det er. Nogle der kan hjælpe mig med det?

Hej Henrik!

Jamen her kan jeg vist godt hjælpe dig! Katten i Whiskas-reklamen er
en sølvtabby Europé - en meget smuk kat iøvrigt! Men måske er der nogen
herinde, som opdrætter disse små dejligheder, og som derfor kan give
lidt mere info om racen? For dette er sådan cirka, hvad jeg ved!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-08-03 18:37

In article <3f425678$0$6825$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, H.C.Larsen
<hclarsenFJERNDETTE@stofanet.dk> wrote:

> Hvilken race er der brugt i wiskas reklamen? Katten er grå, ved ikke hvilken
> race det er. Nogle der kan hjælpe mig med det?
>
> Venlig hilsen Henrik.

Hej Henrik

Har lige søgt lidt i de gamle tråde, for det har været oppe mange gange
før
Fandt et svar fra Camilla her:

http://makeashorterlink.com/?E285123A5

Fra : nille

Dato : 19-08-03 18:47

"H.C.Larsen" <hclarsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken race er der brugt i wiskas reklamen?

I sidste nummer af Den Blå Avis vest, var der en annonce for "Whiskas
killinger"

Hilsen Nille

Fra : anja rasmussen

Dato : 19-08-03 20:15

> 'H.C.Larsen' <hclarsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> I sidste nummer af Den Blå Avis vest, var der en annonce for 'Whiskas
> killinger'
>
> Hilsen Nille

mener også det er en eropé.....har selv en mis der minder om en whiskas
mis.....hun har farverne....er dog en smule smallere i hovedet.....hun
er bare en ganske alm huskat.....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann K

Dato : 19-08-03 20:30

Hejsa. Anja skrev:
>mener også det er en eropé.....har selv en mis der minder om en whiskas
mis.....hun har farverne....er dog en smule smallere i hovedet.....hun
er bare en ganske alm huskat.....

<> Jamen Europé'en er jo heller ikke andet end den renavlede huskat!

Mvh Ann

Fra : anja rasmussen

Dato : 20-08-03 15:06

> mis.....hun har farverne....er dog en smule smallere i hovedet.....hun
> er bare en ganske alm huskat.....
>
> <> Jamen Europé'en er jo heller ikke andet end den renavlede huskat!
>
> Mvh Ann

hmmm så er det måske næsten en europé jeg har - det bliver hun nok glad
for at høre, da hun ellers er en såkaldt affaldskat fra et
kattehjem...... hun er dog leopard-plettet på maven.....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar