Bengaler er nu noget særligt
Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-08-03 21:51

Helena er endelig gået i løbetid og selvfølgelig blev hun urenlig denne
gang. Hun har tidligere tisset i min seng, da hun var i løbetid 1. gang, men
denne gang skider hun skam også i mor seng. Fy f*n, hvor her stinker i den
1. værelses, for en løbsk bengalhun dufter (læs stinker) værre end en fertil
hankat.

Nå men i dag hentede jeg så hankatten i Odense. Jeg fik rådet, at lade
hankatten blive i den lukkede kasse i et par timer, og så lukke Helena i
kassen lige så længe, først derpå skulle de lukkes sammen.

Nu har jeg lige været ude og proppe Helena i kassen og lukke Sky (hankatten)
ud. Jeg er sg'u glad for, jeg kender Helena, for hun råbte og skreg, så man
kunne tro ens sidste time var nær. De har sg'u et andet sprog de bengaler.

Så nu er jeg spændt på, hvordan det går, når de skal lukkes sammen om et par
timer. Godt jeg har taget fri i morgen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K

Dato : 19-08-03 09:39

Hej Nina.
Arjjj - er Hyyylene ENDELIG kommet i løb???
Super
Hvis nu jeg tilbyder 1 skovkat (Tia) 1 mand (Jan) 1 hund (Sif) 1
perser/huskat (Ranje)*... kan jeg så bytte mig til af killingerne????

Husk nu... vi skal have pille-rode-rage-ret - hvis der kommer killinger!!!

Mvh Ann
* De kommer altså som en samlet pakke!!! Alle fire danner en samlet front
mod alle indtrængere og fredsforstyrrere

Fra : Denise

Dato : 19-08-03 09:54

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in message
> [...]
> * De kommer altså som en samlet pakke!!! Alle fire danner en samlet front
> mod alle indtrængere og fredsforstyrrere

Altså, sidste gang du ville sælge noget, bl.a. manden og andre dyr, for at
få en hvid sofa, der trak du jo i land da vi gik dig på klingen
Sååååh, jeg stoler ikke rigtig på dig nu.
Så Nina, tro ikke på hende.
Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 19-08-03 10:07

Hejsa
>Altså, sidste gang du ville sælge noget, bl.a. manden og andre dyr, for at
få en hvid sofa, der trak du jo i land da vi gik dig på klingen

<> Jamen sidste gang fik jeg _kun_ forespørgsler på Manden!!! Og han er
altså ikke den, som er det mest problematiske mht hvide møbler - han kan jo
altid få en plads i en dertil indkøbt _sort_ stol
Åbenbart havde jeg ikke fået gjort det helt klart, at der var tale om et
_samlet_ salg!!! Og der var heller ingen, som ville give den mindstepris på
et par millioner kroner, jeg havde sat! ;-(
Derfor trak jeg i land! *sss*

>Sååååh, jeg stoler ikke rigtig på dig nu.
Så Nina, tro ikke på hende

<> Jow, jow... jeg er helt med på byttehandlen!!!
Aner bare ikke helt, hvad Jan vil sige til det! *GGGG*
Sidst havde han en del "kommentarer" .... men han kender jo Nina - så
måske???

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-08-03 14:36

Det kan du godt, hvis huset også følger med, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats