Dydens og Moralens Vogter nr 1
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 18-08-03 10:26

Lige nu ligger Svedske og sover i vores dobbeltseng. Det er hun ret vild
med - især at ligge i midten, så hun kan få 2 dyner at ligge på og 4 hænder
til at nusse hende.
Vi kan sagtens sove, læse avis, drikke kaffe og meget andet - hun bliver,
hvor hun er.
Men i samme sekund vi gør andet og mere ved hinanden end at morgenkysse,
rejser Dydens Lille Vogter sig demonstrativt og går ud i gangen og lægger
sig, til vi er færdige.... helt ærligt, man føler sig lidt åndssvag, når man
råver efter kræet: 'Nejnej, bliv bare liggende, vi skal ikke bolle lige
nu....'

Mgh Dikte

Fra : Niels Peter

Dato : 18-08-03 10:29

Benedikte Brisson wrote:
> [...]
> sig lidt åndssvag, når man råver efter kræet: 'Nejnej, bliv bare
> liggende, vi skal ikke bolle lige nu....'

Du skal da bare være glad for, at du ikke har en af den slags katte, der
bliver, fordi de mener, det er noget, de skal være med til ...

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 18-08-03 10:59

> Du skal da bare være glad for, at du ikke har en af den slags katte, der
> bliver, fordi de mener, det er noget, de skal være med til ...

Hi hi, netop! Mine tre bimser skal altid sidde på rad og række og kigge
på, og så mister jeg altså lysten - det er jo ligesom, at ens børn
kigger på!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 10:59

Niels Peter skrev i <news:3f409c35$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Du skal da bare være glad for, at du ikke har en af den slags katte, der
> bliver, fordi de mener, det er noget, de skal være med til ...

Ja jeg er sørme også imponeret. Normalt vil en kat skulle
tvinges ud af soveværelset. Den vil så stå og kradse på
døren og jamre og gøre alt for at distrahere jer...

Jane

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 18-08-03 13:55

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja jeg er sørme også imponeret. Normalt vil en kat skulle
> tvinges ud af soveværelset. Den vil så stå og kradse på
> døren og jamre og gøre alt for at distrahere jer...

Nu er der jo det, at der ikke *er* nogen dør fra soveværelset.....

Dikte

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 18-08-03 13:31

On 18/08/03 11:25, in article 3f409b91$0$5138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Benedikte Brisson" wrote:

> [...]
> råver efter kræet: 'Nejnej, bliv bare liggende, vi skal ikke bolle lige

*LOL*

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-08-03 13:50

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse news:3f409b91$0$5138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> råver efter kræet: 'Nejnej, bliv bare liggende, vi skal ikke bolle lige

Hæ, hæ, vidste godt at katte har mange glimrende egenskaber - men de kan altså også bruges til prævention! *GG*

mvh Eva

Fra : Ann K

Dato : 18-08-03 21:02

>Hæ, hæ, vidste godt at katte har mange glimrende egenskaber - men
de kan altså også bruges til prævention! *GG*

<> Ork ja, da!!!
Manden herhjemme har i hvert fald _ikke_ mod til at fjerne Saga fra min
mave, når hun om aftenen har fået lagt sig godt (og storspindende) til rette
*sss*

Mvh Ann

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 18-08-03 15:49

*triller ned af stolen af grin*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Steffler@home

Dato : 18-08-03 17:12

Benedikte Brisson wrote:
> [...]
> sig lidt åndssvag, når man råver efter kræet: 'Nejnej, bliv bare
> liggende, vi skal ikke bolle lige nu....'

Mest åndsvage sp. jeg nogensinde har stillet (I gæter selv i forb.
med hvad

"Har jeg en kat på ryggen ?"

/S

Fra : Ann K

Dato : 18-08-03 21:00

Steffler skrev:
>Mest åndsvage sp. jeg nogensinde har stillet (I gæter selv i forb.
med hvad
>"Har jeg en kat på ryggen ?"

<> Nå, ja - så "åndssvag" var Manden her i hytten alligevel ikke!!! Han
_vidste_ at han havde en kat på ryggen!!! *SSS*
Godt nok er vores "private stunder" rare, dejlige og til tider sjove... men
så hylende grinagtigt, som Saga fik gjort det til, mener jeg nu ikke det
plejer at være!!!

Mvh Ann - og Saga, der altså af og til må finde sig i at blive smidt ud af
soveværelset... sammen med hunden Dise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-08-03 21:37

Nu er du sg'u nødt til at fortælle hele historien, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Leyna

Dato : 19-08-03 06:04

On Mon, 18 Aug 2003 18:12:17 +0200, "Steffler@home"
<steffen.hansen@OBVIOUSdba.dk> wrote:

>Mest åndsvage sp. jeg nogensinde har stillet (I gæter selv i forb.
>med hvad
>
>"Har jeg en kat på ryggen ?"

ROTFLMAO!
Det vil du kunne se på din partner. Begynder vedkommende at fnise
ganske uhæmmet, så _har_ du en kat på ryggen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 18-08-03 17:28

Hej.

Min kat plejer at ligge på sofabordet og se opmærksomt til, når jeg har
kærestebesøg...

Med venlig hilsen Camilla.