hyperlink som giver error 404
Fra : Thomas Berg Petersen

Dato : 05-04-01 23:04

Hej newsgroup
Jeg har en website www.udlandsportalen.dk. Der er 5-6 hyperlinks
som giver Error 404. Et konkret eksempel er den tekst midt på
siden med overskriften "Pædagogik eller hvad". Fra parantesen
(læs mere), vil jeg gerne have et hyperlink fra denne parantes
til en htm-fil. Men af en eller anden grund virker hyperlinket
ikke. Det er dog meget mærkeligt, idet det fungerer på mange
andre af mine hyperlinks.
Er der nogle som har et bud?

Med venlig hilsen
Thomas Berg Petersen

Fra : "Blood

Dato : 06-04-01 00:08

virker fint her.....

snip---

Pædagogik eller Hvad?
En af de ting, der somme tider voldte mig lidt kvaler, var den franske form
for pædagogik, eller rettere mangel på samme. Tit var vi fuldstændig
overladt til os selv og i stedet for at følge eleverne under processen, var
lærerens rolle blot at stille opgaven og dernæst se resultatet. Især ved
løsning af kreative opgaver, kan det være rart med lidt vejledning, så man
ikke ender helt ude på et side spor. På den anden side er det jo også rart,
at man får lov til at gennemføre sine egne ideer. Skolen forsøgte, at være
meget social med projekter på tværs af klasserne, een enkelt skolefest og
stemningen var utrolig afslappet og familiær.
Af
Pernille Hertzberg

---snip

Max

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-01 00:22

Thu, 5 Apr 2001 22:04:18 +0000 (UTC), skrev Thomas Berg Petersen
<thomas_y_b@hotmail.com>:

> [...]
>(læs mere), vil jeg gerne have et hyperlink fra denne parantes
>til en htm-fil. Men af en eller anden grund virker hyperlinket

Det hyperlink virker godt nok hos mig, går jeg ind på siden og vil
bruge Tilbage, så virker det ikke, fordi stien viser til
Studie_studiet_index.htm, hvor det skal være studie_studiet_index.htm,
så tjek store/små bogstaver.

Der er forskel på det, når det kommer op på en server og det kan være
årsag til problemerne.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : "Blood

Dato : 06-04-01 00:29

For mig skal den tilbage til hovedsiden, da jeg klikkede linken der, og man
skal da ikke have link 'tilbage' der ikke går tilbage, men til studieindex.
Så må du bruge javascript (history) måske, eller ændre linknavn til 'Studie

Max