Stamnavn
Fra : Elwarth

Dato : 17-08-03 18:46

Hej allesammen
Så hedder vi officielt DK Elwarth
Så nu venter vi bare utålmodigt på, at det skal blive april, så vi kan få
parret Abbie og lave nogle små nuttede Elwarth-killinger
Det gik forøvrigt meget hurtigt. Jeg tror kun det er en uges tid siden, vi
sendte ansøgningen ind. Jeg havde regnet med at skulle vente et par måneder.

Venligst
Dorthe

Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 17-08-03 18:49

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så nu venter vi bare utålmodigt på, at det skal blive april, så vi kan få
> parret Abbie og lave nogle små nuttede Elwarth-killinger

Et stort tillykke skal lyde herfra.

HIlsen Katja

Fra : Louise Hansen

Dato : 17-08-03 19:00

> Så hedder vi officielt DK Elwarth

TILLYKKE; TILLYKKE med det fine stamnavn! Og held og lykke med jeres
opdræt fremover!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Battlefield´s

Dato : 17-08-03 19:06

"Louise Hansen" <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> TILLYKKE; TILLYKKE med det fine stamnavn! Og held og lykke med jeres
> opdræt fremover!
>

> Med venlig hilsen
> Louise Hansen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Tillykke med stamnavnet, det er da en begyndelse!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 19:48

Tillykke med stamnavnet
Hvilken race skal I opdrætte?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Ann K

Dato : 17-08-03 21:13

Hej Dorthe.

>Så hedder vi officielt DK Elwarth

<>Jamen så til lykke da

>Det gik forøvrigt meget hurtigt. Jeg tror kun det er en uges tid siden, vi
sendte ansøgningen ind. Jeg havde regnet med at skulle vente et par måneder.

<> Mon ikke det har noget at gøre med at katteorganisationerne
(internationalt) har fundet ud af at lave et system, hvor man _foran_
stamnavnet sætter en "landekode" fx DK for en danskopdrættet kat???
Jeg søgte kennelmærke (stamnavn for hund) i begyndelsen af juni... mine
kennel-nanvne-ønsker blev offentliggjort i denne måneds nummer af Dansk
Kennel Klubs blad... kommer der ingen danske indsigelser mod mine ønsker,
vil man sende disse til den internationale stambogsførende organisation, der
så også helst skal sige ok... Går alt glat, har jeg mit kennelmærke i
slutningen af september - og dét betegnes som hurtigt i "hundekredse"!
Alt dette blot fordi man ikke kan finde ud af at sætte
nationalitetsmærke -før stamnavnet :( Så skulle navnet jo kun undersøges i
DK - hvilket ville være nemt og let..... DKK's kennelmærkeregister går
mindst 40 år tilbage i tiden...

>Så nu venter vi bare utålmodigt på, at det skal blive april, så vi kan få
parret Abbie og lave nogle små nuttede Elwarth-killinger

<> Hvorfor vente til april... pgr Abbies alder??? *spørges der nysgerrigt*

Mvh Ann - formentlig Kennel Sifsaf's... opdræt af Shetland Sheepdogs til
november/december.

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 17-08-03 21:32

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Dorthe.

> <>Jamen så til lykke da

Mange tak

> [...]
> så også helst skal sige ok... Går alt glat, har jeg mit kennelmærke i
> slutningen af september - og dét betegnes som hurtigt i "hundekredse"!

Hold da op, det var godt nok besværligt! Og du har nok ret i, at DK gør det
meget lettere at afgøre, om der skulle være problemer.

> parret Abbie og lave nogle små nuttede Elwarth-killinger
>
> <> Hvorfor vente til april... pgr Abbies alder??? *spørges der nysgerrigt*

Lige præcis
Opdrætteren har fortalt, at det er bedst at vente til hun bliver 2 år, så
hun er helt parat både psykisk og fysisk. Og Gry er et halvt år yngre, så
det bliver noget med julekillinger forhåbentligt

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 17-08-03 21:27

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke med stamnavnet
> Hvilken race skal I opdrætte?

Tak
Vi skal opdrætte Briter. Lige nu har vi Abbie og Gry, en sort og en blå
hunkat, så de skal være vores "stammødre". Vi drømmer bla. om at få fine
chokolader fra Abbie (som kan lave blå, sort, chokolade og lilla), og
dejlige "rent" blå fra Gry.

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 17-08-03 21:22

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med stamnavnet, det er da en begyndelse!

Jo tak
Ja, nu mangler vi bare nogle killinger at give navnet til

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 17-08-03 21:21

"Louise Hansen" <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> TILLYKKE; TILLYKKE med det fine stamnavn! Og held og lykke med jeres
> opdræt fremover!

Tak, tak
Vi er meget glade for, at det gik igennem. Vi havde nemlig ikke andre ideer.

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 17-08-03 21:19

"Katja Lykkegaard Andersen" <Blue@c4-llife.dk> skrev i en meddelelse

> Et stort tillykke skal lyde herfra.
>
> HIlsen Katja

Mange tak

Venligst
Dorthe

Fra : Birgitte

Dato : 18-08-03 09:21

> [...]
> Det gik forøvrigt meget hurtigt. Jeg tror kun det er en uges tid siden, vi
> sendte ansøgningen ind. Jeg havde regnet med at skulle vente et par

Hej Dorthe
Ihhh et stort Tillykke
Dejligt endelig at få et stamnavn.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Elwarth

Dato : 18-08-03 13:57

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Dorthe
> Ihhh et stort Tillykke
> Dejligt endelig at få et stamnavn.
> Mvh Birgitte
> www.truetrust.dk

Takker mange gange
Nu har ansøgningen også ligget og samlet støv i et par måneder, før vi fik
sendt den afsted, så ja, det er rigtig dejligt at have fået styr på det

Venligst
Dorthe