MS Windows
briani 27239
IE 6, ingen kildekode ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 21-08-03 21:01

hej

jeg har nu fået et ret irriterende problem, IE 6 vil ikke vise kildekoden.
Jeg har prøvet højreklik og så "Show Source", samt View->Show Source men
ingen af delene virker

Nogen, der har oplevet lignende problem ?

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-08-03 21:21

Mads Jensen skrev:

> jeg har nu fået et ret irriterende problem, IE 6 vil ikke vise
> kildekoden. Jeg har prøvet højreklik og så "Show Source", samt
> View->Show Source men ingen af delene virker

Tøm Temporary Internet Files.

Krydspostet til: dk.edb.system.ms-windows og
dk.edb.internet.software.browser.
FUT til: dk.edb.internet.software.browser.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Mads Jensen

Dato : 24-08-03 20:43