MS Windows
briani 27239
Bootmenu
Fra : Nederbasse

Dato : 20-08-03 22:56

Hej
Efter en geninstallation af XP Pro på min Dell pc har jeg fået en bootmenu
når maskinen starter, jeg kan vælge mellem at starte Ms Windows XP Pro eller
Ms Windows XP Pro !!!
Da jeg altid bruger XP Pro kunne jeg godt tænke mig at denne menu blev
fjernet.
Hvordan gør jeg det ?

Lars

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 20-08-03 23:04

>Da jeg altid bruger XP Pro kunne jeg godt tænke mig at denne menu blev
>fjernet.
>Hvordan gør jeg det ?
[...]

Højreklik på Denne Computer -> Egenskaber -> Advanced -> Startup and
Recovery : Settings.
Fjern fluebenet ved "time to display operating systems" ...

Henrik

Fra : jens

Dato : 20-08-03 23:04

"Nederbasse" <laneSPAMFRI@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør jeg det ?

Hklik på denne computer, egenskaber, avanceret, 3.
"indstillinger......
Men du har rod i din installation..........

Mvh Jens

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-08-03 23:05

On Wed, 20 Aug 2003 23:55:40 +0200, Nederbasse wrote:

> Efter en geninstallation af XP Pro på min Dell pc har jeg fået en bootmenu
> når maskinen starter, jeg kan vælge mellem at starte Ms Windows XP Pro eller
> Ms Windows XP Pro !!!

My Computer -> Properties -> Advanced -> Startup and Recovery (Settings) ->
System startup.

Vælg "den rigtige" på listen og fjern fluebenet fra boxsen hvor du kan
bestemme hvorlang tid listen vises.

Alternativt kan du også rette i boot.ini (edit-knappen), men pas på du ikke
fjerner noget forkert.

--
Lars (2)